Nikolloski: Jemi para nënshkrimit të marrëveshjes me OBV-në austriake, lokomotivat dhe vagonët tanë të përdoren për transport mallrash nga Pireu në Vjenë
- Për ndërtimin e hekurudhës së shpejtë në Korridorin 10, do të shkojmë me një zgjidhje të vetme që do të përfshijë projektimin dhe ndërtimin në të njëjtën kohë, në mënyrë që përgjegjësia e përgjithshme të jetë e atij që zgjidhet si kryerës dhe shteti të mos ketë rrezikun e vonesës së afateve dhe kostove shtesë të panevojshme, deklaroi zëvendëskryeministri dhe ministër i Transportit Aleksandar Nikolloski.
Shkup, 27 nëntor 2025 (MIA) - Për ndërtimin e hekurudhës së shpejtë në Korridorin 10, do të shkojmë me një zgjidhje të vetme që do të përfshijë projektimin dhe ndërtimin në të njëjtën kohë, në mënyrë që përgjegjësia e përgjithshme të jetë e atij që zgjidhet si kryerës dhe shteti të mos ketë rrezikun e vonesës së afateve dhe kostove shtesë të panevojshme, deklaroi zëvendëskryeministri dhe ministër i Transportit Aleksandar Nikolloski.
Duke u përgjigjur në pyetjen e deputetit Blagoj Boçvarski nga LSDM-ja në lidhje me afatet për ndërtimin e hekurudhës së shpejtë në Korridorin 10, Nikolloski tha se ajo që është shumë e rëndësishme është që një kusht në lidhje me zgjedhjen e një shtëpie financiare që do ta mbështesë projektin është që kredia të fillojë të shlyhet në momentin e dorëzimit të projektit, përkatësisht grejs periudha të jetë të paktën e njëjtë me afatin e ndërtimit.
"Në këtë mënyrë, institucioni financiar që do të mbështesë projektin do të ushtrojë presion mbi kontraktorin që ta përfundojë punën më shpejtë, gjë që mendoj se është shumë e rëndësishme në mënyrë që të mos kemi vonesa, të cilat përndryshe janë shumë të zakonshme në projektet e mëdha të infrastrukturës", tha Nikolloski.
Lidhur me aktivitetet, Nikolloski tha se me rekomandim nga Instituti për Mbështetje Financiare i Mbretërisë së Bashkuar, kompania IRM është përzgjedhur dhe tashmë po punon aktivisht në terren për të përgatitur projektin.
"Aktivitete të tilla si eskavatorët në terren, pres që të varen nga dinamika, midis verës dhe vjeshtës së vitit të ardhshëm. Dhe, nga ai moment, afati për përfundim do të jetë pesë vjet, kështu që pres që vera e vitit 2031 të përfundojë plotësisht", tha Nikolloski, duke theksuar se kjo është një linjë me dy binarë dhe qëllimi ynë është që një linjë për transport mallrash të jetë gati deri në vitin 2028.
Nikolloski informoi gjithashtu se po punohet paralelisht për të siguruar kushtet dhe se HM Transport është gati të nënshkruajë një marrëveshje me hekurudhën austriake OBV në fushën e transportit të mallrave, ku lokomotivat dhe vagonët tanë do të përdoren për transport nga Pireu në Vjenë. sa/
Foto: MIA arkivi