• понеделник, 29 април 2024

Автентичниот вински бренд на „Тиквеш“ - „Луда Мара“ претставен во нов визуелен идентитет

Автентичниот вински бренд на „Тиквеш“ - „Луда Мара“ претставен во нов визуелен идентитет

Скопје, 12 април 2024 (МИА) - Под слоганот „Гледај го светот во очи“, винарската визба „Тиквеш“ го претстави комплетниот редизајн на брендот „Луда Мара“. Именуван е според истоимената река што поминува низ Кавадарци, која со својата уникатна природа и бројните приказни и митови поврзани со неа, многу потсетува на автентичниот карактер на овие вина.

Како што посочуваат од „Тиквеш“, под овој вински бренд ќе се задржат омилените вина од оваа линија произведени од локални сорти темјаника и вранец, кои ќе бидат надополнети со две уникатни купажи – „Luda Mara White Cuvée“ и „Luda Mara Red Cuvée“.

-Приказната за вината под брендот „Luda Mara“ се темели на истоимената река која има симболично, но и суштинско влијание врз создавањето на виното и винската култура во Кавадаречко. Низ историјата, таа со своите излевања ја збогатувала почвата каде се одгледува грозјето, со што го поддржувала и обликувала уникатниот карактер на вината што се произведуваат од неа, но истовремено носела и големи предизвици тестирајќи ја издржливоста на локалните жители и она што тие требало да го направат за да постигнат хармонија со нејзиниот ритам, наведуваат од винарската визба.

Окото, кое е избрано како основен креативен елемент на брендот „Luda Mara” претставува повик похрабро да се гледа на животот, да се биде отворен за нови можности и доживувања и меѓу другото да се открие вистинската суштина на „Luda Mara”.

-,Тиквеш’ останува посветен на градењето моќни вински брендови, кои ќе бидат прв избор на потрошувачите. Сигурни сме дека брендот „Luda Mara“ и вината кои се дел од него, со својот вкус и изглед, ќе предизвикаат интерес кај љубителите на добро вино и ќе ги заинтригираат. Со своите уникатни карактеристики овие вина се одговор на пазарните трендови и барањата на оние потрошувачи кои се во потрага по автентични вина кои се одлика на локалното поднебје од каде потекнуваат и со кое се поврзуваат, заедно креирајќи една совршена и возбудлива винска приказна, истакнуваат од „Тиквеш“, објаснувајќи ги вредностите на винскиот бренд „Luda Mara”.

Освежувањето на оваа популарна винска линија, опфаќа целосен редизајн на визуелниот изглед на вината, со употреба на поексклузивна амбалажа, како и етикета со впечатлив дизајн што ја отсликува суштината на брендот „Luda Mara” и ја истакнува автентичноста на вината што го сочинуваат, цврсто воспоставувајќи ги на постојните и на новите пазари.

Четирите вина кои отсега ќе го сочинуваат брендот „Luda Mara“ од почетокот на април се веќе достапни на пазарот. вг/бак/

Фото: ВВ „Тиквеш“

Можно е и ова да ти се допаѓа

Остани поврзан