Бошков: Македонските компании, особено малите, средните и микро, многу малку се свесни и вложуваат во обновливи извори на енергија
- Според Бошков, неопходно е повеќе мерки да се осмислат и вклучат, но исто така, и повеќе чинители како глобална акција. - Нашата порака е дека банките, освен системот за усогласување со животната средина, со доброто владеење и со социјалните политики, ќе треба на некој начин и да почнат на финансирање на инвестиции со фокус на зелената агенда, Парискиот договор или заложбите на македонското општество во насока на инвестирање. Од друга страна, компаниите ќе мора да размислуваат и ќе мора да го подигнат својот глас за да можат да бидат слушнати и да го покажат својот капацитет и својата иницијатива и волја за да можат да бидат вклучени и придонесат кон намалување на штетните гасови во животната средина, изјави Бошков.
Веста е достапна само за претплатниците на веб-сервисот на МИА.
Логирајте се или контактирајте го секторот за маркетинг за повеќе информации.