• недела, 22 декември 2024

Анкета: Германците на возраст од 55 до 75 години се дигитално писмени, користат онлајн купување, но претпочитаат телевизија и весници

Анкета: Германците на возраст од 55 до 75 години се дигитално писмени, користат онлајн купување, но претпочитаат телевизија и весници

Берлин, 28 јануари 2024 (МИА) - Германците на возраст меѓу 55 и 75 години се дигитално писмени, а активностите како што се онлајн купување, сурфање на паметни телефони и пораки на апликацијата ВатсАп сега се дел од нивниот секојдневен живот, покажуваат резултатите од истражување цитирано од ДПА.

Од друга страна, пак, Германците од таканаречената генерација на бејби бумер продолжуваат да се потпираат на медиумите како што се традиционалната телевизија и печатените весници. Ова го покажува студијата на консултантите за менаџмент од Прајсватерхаус Купер (PricewaterhouseCoopers), која треба да биде објавена следната недела и однапред е доставена до ДПА.

Во октомври, вкупно 1.000 луѓе на возраст од 55 до 75 години беа анкетирани за онлајн купување и за употребата на медиумите.

Според анкетата, 94 проценти имаат паметен телефон, а шест од 10 го користат за сурфање на интернет секој ден.

Услугите за пораки и социјалните медиуми исто така играат важна улога во животот на оваа генерација, со 82 проценти кои редовно комуницираат користејќи услуги за пораки преку ВатсАп. Вкупно 34 проценти секојдневно ги посетуваат Фејсбук, платформата за социјални медиуми Х или Инстаграм.

Многумина користат онлајн банкарство и онлајн купување еднаш или неколку пати неделно.

„Луѓето на возраст од 55 и повеќе години се многу релевантна целна група, чија куповна моќ е клучен двигател на личната потрошувачка во Германија“, вели Кристијан Вулф од Прајсватерхаус Купер.

„Во однос на користењето на медиумите и онлајн купувањето, секако има паралели со помладите возрасни групи“, додаде тој.

Во истражувањето, 44 отсто од анкетираните ги ценеле придобивките од дигиталната технологија и веруваат дека таа го олеснува животот, помага да се завршат работите побрзо и го олеснуваат контактот со пријателите и семејството. Само 12 отсто веруваат дека дигитализацијата го комплицира секојдневниот живот, додека 44 отсто се согласуваат со тврдењето дека дигитализацијата го прави животот како полесен, така и покомплексен. паг/

 

 

Остани поврзан