• петок, 22 ноември 2024

Турција се подготвува за првиот лет на својот борбен авион од петтата генерација

Турција се подготвува за првиот лет на својот борбен авион од петтата генерација

Анкара, 28 ноември 2023 (МИА) - Турција се подготвува да ја заврши 2023 година во однос на откритија во одбранбените платформи со испраќање на својот домашен борбен авион од петтата генерација и своето прво беспилотно летало со летечки крила наменети за длабински напади на небото.

Од почетокот на годината веќе се забележани голем број први летови, вклучувајќи го и оној на првиот турски борбен авион без екипаж, Кизилелма, лесниот ловец на млазен погон Хурџет, како и новото беспилотно борбено летало Бајрактар TB3, прилагодено за новиот носач на авиони во земјата.

Во преостанатите денови од 2023 година, Турската воздухопловна индустрија (ТАИ) треба да ги изврши инаугуративните летови на домашниот борбен авион од петтата генерација, наречен КААН, и новиот борбен беспилотен авион Анка-3.

КААН, кој беше јавно претставен претходно оваа година, е еден од најважните проекти во историјата на Турција. Воениот авион го имаше своето деби на пистата и успешно го заврши својот прв тест во средината на март.

Платформата ја прави Турција една од ретките земји со инфраструктура и технологија за производство на борбен авион од петта генерација. Тој има за цел да ја замени застарената флота на Ф-16 во инвентарот на командата на воздухопловните сили, кој се планира постепено да се укине почнувајќи од 2030-тите. Проектот беше покренат во 2016 година.

Проектот ѝ помогна на Турција да ги унапреди технолошките области како што се ниската видливост, внатрешните отвори за оружје, високата способност за маневрирање, зголемената свест за ситуацијата и спојувањето на сензорите, сите карактеристики потребни за новата генерација на авиони.

Што се однесува до Анка-3, платформата претрпе дизајнерски, структурни и потсистемски подобрувања и се очекува да се пофали со неколку предности како што се мала видливост на радарот, голема брзина и значителен капацитет за носивост.

Се очекува Анка-3 да може да лета на работна височина до 40.000 стапки и да одржува лет до 10 часа на 30.000 стапки. Ќе има максимална тежина на полетување од 6.500 килограми и практична носивост од 1.200 килограми. паг/

Фото: Википедија

 



Остани поврзан