„Нинтендо“ се надева дека со новата „Зелда“ ќе го оживее својот бизнис
- Сeриjалот за принцезата Зелда е продаден во вкупно 125 милиони примероци ширум светот од нејзиното прво објавување во 1986 година. Тој, според познавачите, стана своевидна „лектира“ за другите создавачи на видеоигри.

Лос Анџелес, 10 мај 2023 (МИА) - „Нинтендо“ со новата верзија на својата речиси 40-години стара приказна за видеоигри, „Зелда“ цели повторно да го заживее бизнисот, по пријавениот пад на заработката.
Компанијата в петок ќе го објави продолжението со поднаслов „Tears of the Kingdom“. Сeриjалот за принцезата Зелда е продаден во вкупно 125 милиони примероци ширум светот од нејзиното прво објавување во 1986 година. Тој, според познавачите, стана своевидна „лектира“ за другите создавачи на видеоигри.
Но, и покрај овој успех и трајната популарност, меѓу другото, и на другите игри на „Нинтендо“, компанијата оваа недела објави загрижувачка прогноза.
Годинава се очекува пад на нето-добивката за 21 отсто во однос на лани. Од друга страна, некои познавачи веруваат дека новото продолжение на „Зелда“ може да стане и најпродаваната видеоигра во историјата. си/ссм/
Фото: МИА архива.