Анализа на „Метаморфозис“: Во рекламите за парламентарните избори доминираат мажите, треба уште за постигнување на родова рамноправност
- Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Овој заклучок беше истакнат на денешниот брифинг со новинарите организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES) за претставување на клучните наоди од набљудувањето за време на изборната кампања на последните парламентарни избори во врска со застапеноста на жените и социјално ранливите категории во онлајн медиумите (интернет порталите).
Веста е достапна само за претплатниците на веб-сервисот на МИА.
Логирајте се или контактирајте го секторот за маркетинг за повеќе информации.