• e hënë, 23 dhjetor 2024

Shaqiri: Arsim evropian në vend nuk është vetëm kërkesë të cilën na e imponon anëtarësimi në BE, por është nevojë e nxënësve dhe studentëve tanë

Shaqiri: Arsim evropian në vend nuk është vetëm kërkesë të cilën na e imponon anëtarësimi në BE, por është nevojë e nxënësve dhe studentëve tanë

Shkup, 17 janar 2024 (MIA) - Ministri i Arsimit, Jeton Shaqiri në panel diskutimin e sotëm "Perspektivat rinore: Përmirësimi i cilësisë së arsimit në Maqedoninë e Veriut përmes integrimit në BE", porositi se nevoja e arsimit evropian nuk është vetëm kërkesë të cilën na e imponon anëtarësimi në BE, por se kjo është nevojë reale e nxënësve, studentëve dhe të gjithë faktorëve të tjerë në sistemin arsimor. 

Ministri vlerëson se në një botë e cila është e integruar lartë, i tillë duhet të jetë edhe arsimi. 

"E vetmja mënyrë për të afruar cilësinë e arsimit vendor me standardet e dëshiruara është afrimi drejtë një reforme të thellë. Filluam me arsimin fillor, me konsultimin e shumë faktorëve: mësuesve, autoriteteve profesionale dhe shkencore, shoqatave civile, prindërve dhe nxënësve dhe arritëm te Koncepti për Arsimin Fillor. Pas tij qëndron Banka Botërore si dhe organizata të tjera relevante ndërkombëtare. Po e zbatojmë hap pas hapi, përmes programeve të reja mësimore, duke investuar në trajnimin e kuadrit mësimdhënës dhe përmirësimin e objekteve të infrastrukturës", theksoi Shaqiri.

Shtoi se qëllimi është që nxënësit të arrijnë njohuri të zbatueshme, të mësojnë të mendojnë në mënyrë kritike dhe të zgjidhin probleme. 

"Programet mësimore inkurajojnë ndërgjegjësimin global, promovojnë barazinë, ndërkulturalizmin dhe qytetarinë aktive, ndërsa qasja praktike ndaj vlerave evropiane realizohet përmes programit dhe projekteve Erasmus+ në kuadër të shkëmbimit transnacional të përvojave, në të cilat edhe shkollat ​​fillore kanë mundësinë të përfshihen", tha Shaqiri.

Vlerësoi se arsimi i mesëm, veçanërisht ai profesional, është rrëfim jashtëzakonisht i suksesshëm Evropë - Maqedoni e Veriut. 

"Me ndihmën e disa vendeve partnere, veçanërisht Zvicrës dhe Gjermanisë, po zhvillojmë modelin e arsimit dual. Nëpërmjet edukimit të synuar teorik dhe praktik në një mjedis real prodhimi, nxënësit e shkollave të mesme fitojnë njohuri, aftësi dhe aftësi të përdorshme dhe janë kuadër i kërkuar nga kompanitë vendase dhe ndërkombëtare në zona, edhe pse me sukses të njëjtë mund të vazhdojnë edhe me arsimin akademik", theksoi Shaqiri. 

Në lidhje me arsimin e lartë ai tha se nga viti në vit po rritet numri i fakulteteve me akreditim ndërkombëtar që realizojnë programe cilësore studimore. 

"Në arsimin e lartë, postulati ynë është autonomia e Universitetit dhe liria akademike. Nga viti në vit po rritet numri i fakulteteve me akreditim ndërkombëtar që zbatojnë programe cilësore studimore, për përmisimin e të cilit po punon Agjencia për Cilësi në Arsimin e Lartë. Ajo që synojmë në segmentin e arsimit të lartë është nxitja shtesë e proceseve që nënkuptojnë mundësi më të mira si për kuadrin mësimor, ashtu edhe për atë shkencor dhe studentët, përmes ndryshimeve në rregullore dhe miratimit të Ligjit të ri për Arsimin e Lartë. Studentët, profesorët dhe kuadri shkencor mund të shfrytëzojnë mundësitë e gjera të mobilitetit përmes Erasmus Plus", theksoi Shaqiri.

Porositi se të rinjtë e tanishëm dhe të ardhshëm do të kenë perspektiva më të mira dhe se për këtë qëllim nevojitet kontribut i bashkuar për anëtarësimin në BE. 

Marko Gjorgievski, drejtori i Agjencisë Kombëtare për Programe Arsimore dhe Lëvizshmëri theksoi se 35 000 pjesëmarrës kanë marrë pjesë në Programin e kaluar Erasmus dhe vlerësoi se ai është numër i madh. 

"Por ajo që është shumë më e rëndësishme është se në vitin 2022 mbi 10 mijë pjesëmarrës maqedonas kanë shkuar diku jashtë vendit në çdo bazë, që do të thotë 8 për qind më shumë se në vitin 2021, kjo do të thotë se deri në fund të programit do të rrisim edhe numrin e pjesëmarrësve", theksoi ai Gjorgjievski.

Gjorgji Tasev, këshilltar për të rinj i Kryetarit të Qeverisë së RMV-së, potencoi se ishte bërë praktikë politike për përfshirje të të rinjve gjatë marrjes së vendimeve.

Në këtë aktivitet u prezantuan mundësitë dhe perspektivat për të rinjtë në dispozicion përmes programeve të Bashkimit Evropian për shkëmbim dhe bashkëpunim me institucionet arsimore evropiane. Përveç kësaj, të pranishmit patën mundësinë të marrin më shumë informacione për përfitimet e mundshme që do të sjellë anëtarësimi në BE në drejtim të përmirësimit të cilësisë së arsimit në Maqedoninë e Veriut, rritjes së punësimit të të rinjve, forcimit të dialogut për tema të ndryshme dhe ndihmë në ngritjen e aktivizmit rinor. fc/

Фото: Принтскрин

QËNDRONI TË LIDHUR