• e enjte, 25 korrik 2024

Nikolloski: Qeveria do të kërkojë që një pjesë e mjeteve për ndërtimin e hekurudhës drejt Bullgarisë, të përdoren për hekurudhën e shpejtë të Korridorit 10

Nikolloski: Qeveria do të kërkojë që një pjesë e mjeteve për ndërtimin e hekurudhës drejt Bullgarisë, të përdoren për hekurudhën e shpejtë të Korridorit 10

Kriva Pallankë, 23 korrik 2024 (MIA) - Qeveria do të kërkojë nga BERZH dhe BEI që një pjesë të mjeteve për ndërtimin e linjës hekurudhore deri në kufirin me Bullgarinë të përdoren për ndërtimin e linjës së shpejtë në Korridorin 10 dhe rehabilitimin e linjës ekzistuese në këtë korridor dhe ky projekt kushton 250 milionë euro, tha sot zëvendëskryeministri dhe ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Aleksandar Nikolloski, gjatë inspektimit të ndërtimit të rrugës Rankovcë-Kriva Pallankë. I pyetur për hekurudhën që përfundon në tunel, Nikolloski theksoi se ekziston një dëshirë e kahershme për të ndërtuar një hekurudhë dhe për ta lidhur atë me Sofjen, por për këtë lëvizje, siç thotë ai, duhet të ulemi seriozisht me Bullgarinë dhe të diskutojmë.

"Për këtë lëvizje duhet të ulemi seriozisht me Bullgarinë, për të parë nëse ky është projekti më i mirë, nëse mund ta realizojnë nga ana e tyre dhe nëse ka zgjidhje alternative, më të lira që do të ndërtonim së bashku, me të cilat do të të realizohet një projekt që është i qëndrueshëm dhe nuk është aq i kushtueshëm", tha Nikolloski.

Ai sqaroi se aktualisht ekziston një hekurudhë ndërmjet Shkupit dhe Kumanovës, ndërsa është duke u ndërtuar dhe është drejt përfundimit seksioni i parë që shkon nga Kumanova në Beljakovc. 

"I njëjti kontraktor po e ndërton edhe këtë herë dhe po punojnë shumë seriozisht. Është "Shtrabag" austriak. Po ashtu, faza e dytë po ndërtohet nga Beljakovci në Kriva Pallankë, fatkeqësisht po ecën me ritme shumë të ngadalta, është ndërtuar vetëm 15 për qind dhe në atë trase ka një kontraktues jo serioz. Dhe rruga e tretë, kjo për të cilën po flasim tani, është nga para Kriva Pallanka deri në kufirin me Bullgarinë. Ky projekt ka disa të meta në të. Fillimisht kalon nëpër Kriva Pallankë dhe duhet të rrënojë 20 shtëpi. Bëhet fjalë për 20 familje që duhet t'u shkatërrohet jeta. Së dyti, duke marrë parasysh që kalon nëpër një brez malor, trenat nuk do të mund të lëvizin me më shumë se 60 kilometra në orë dhe çështja është të arrish atje më shpejt dhe jo më ngadalë. Së treti, përfundon në një tunel që nuk të çon askund në anën tjetër, sepse ne mund ta ndërtojmë atë vetëm deri në territorin tonë, dhe bullgarët nuk kanë fare projekt për anën tjetër", tha Nikolloski.

Ai theksoi se në anën bullgare ka një hekurudhë në afërsi të Gjueshevës, por nuk ka hekurudhë deri në kufi dhe siç thotë Nikolloski, në fund të fundit nuk mund ta lidhësh atë hekurudhë me asgjë.

"A do të ndërtojnë bullgarët dhe kur do të ndërtojnë është një pyetje për të cilën ende nuk kemi përgjigje. Më pas, ai projekt parashikon ndërtimin e 22 tuneleve në vetëm 24 kilometra hekurudhë, që mendoj se të gjithë do të bini dakord se është joreale, nuk ka asnjë kontraktor në Evropë që do të jetë në gjendje të ndërtojë 22 tunele në një periudhë katërvjeçare. Nuk ka dhe për këtë nuk aplikojnë kompani serioze", tha Nikolloski.

Zëvendëskryeministri dhe ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Nikolloski shtoi se vlera e parashikuar e këtyre 24 kilometrave është 452 milionë euro, me mbikëqyrje, mbështetje teknike dhe elektrifikim, kushton gjithsej 560 milionë euro, nga të cilat 350 milionë euro janë kredi. 

"Kreditë që brezat e ardhshëm duhet t'i paguajnë me interes, që do të thotë se kjo do të jetë hekurudha më e shtrenjtë në Evropë. Një kilometër do të kushtojë diku rreth 24 milionë euro. Vetëm për krahasim, një hekurudhë me shpejtësi të lartë që shkon me 200 kilometra në orë kushton nga 10 deri në 12 milionë euro për kilometër. Hekurudha e zakonshme është shumë më e lirë. Dhe tani shtrohet pyetja logjike - a ia vlen të shpenzohen 560 milionë euro nga paratë e njerëzve në Maqedoninë e varfër, ku jemi mirënjohës për 14 milionë euro për një donacion për një hekurudhë që supozohet të shkatërrojë një pjesë të qytetit të Kriva Pallankës, për të vozitur 60 kilometra në orë, teorikisht të kemi 22 tunele dhe të përfundojmë në një tunel që nuk të çon askund, domethënë në përkthim kjo hekurudhë nuk do të përfundojë kurrë, thjesht do të hedhim paratë dhe do të kemi një situatë që për 10 vjet ende do të flitet për mospërfundimin e hekurudhës", tha Nikolloski gjatë inspektimit të ndërtimit të rrugës nga Rankovca në Kriva Pallankë. ls/

Foto: MIA

 

 

QËNDRONI TË LIDHUR