• e martë, 05 nëntor 2024

Hulumtim: Kreu shtetëror aktiv në të gjitha kanalet, 21 nga gjithsej 24 anëtarë të kabinetit qeveritar përdorin të paktën një rrjet social

Hulumtim: Kreu shtetëror aktiv në të gjitha kanalet, 21 nga gjithsej 24 anëtarë  të kabinetit qeveritar përdorin të paktën një rrjet social

Shkup, 24 korrik 2024 (MIA) - Kreu i ri shtetëror është i pranishëm në Fejsbuk, Instagram dhe Tuiter. Plotësisht, edhe presidentja e shtetit, kryetari i Kuvendit, si dhe kryeministri kanë profile të tyre në Tik Tok, ndërsa kryeministri dhe kryetari i Kuvendit kanë profile të tyre edhe në rrjetin për komunikim dhe lidhje profesionale Linkedin. Më tutje, 21 nga gjithsej 24 anëtarë të kabinetit të ri qeveritar janë aktivë të paktën në një medium social, ndërsa njëkohësisht aktivë në tre kanalet  - Fejsbuk, Tuiter dhe Instagram, janë kryeministri dhe dhjetë ministra në Qeveri, tregoi analiza e Institutit për menaxhim të mirë dhe perspektiva euroatlantike (IDUEP) e bërë me rastin e fillimit me punë të bartësve të sapozgjedhur të pushtetit ekzekutiv në vend.

Në hulumtim qëndron se tre nga ministrat nuk kanë qasje në asnjë rrjet, ndërsa vërehen edhe llogari shfrytëzuese në rrjetet sociale të cilat ende nuk janë të hapura për gjithë opinionin.

"Për sa i përket pranisë zyrtare digjitale të institucioneve publike, deri më tani është shënuar një prani dhe përkushtim dukshëm më i lartë në llogaritë e përdoruesve të zyrtarëve publikë krahasuar me ato të institucioneve publike. Përjashtim nga kjo bëjnë faqet e internetit, si dhe llogaritë zyrtare të përdoruesve të Kuvendit dhe Qeverisë, si dhe uebfaqja e Presidentes së Shtetit. Është e nevojshme të ndryshohet kjo situatë, pra të fokusohet në përzgjedhjen e ekipeve profesionale për mediat digjitale në institucionet që do të krijojnë një identitet digjital për çdo institucion publik me prioritet shërbimet dhe mundësitë për qytetarët, kompanitë dhe organizatat", qëndron në hulumtim.

Nga aty shtojnë se një muaj pas zgjedhjes së përbërjes së re të qeverisë, pothuajse të gjitha ministritë kanë ueb-faqen e tyre të veçantë, me përjashtim të atyre të sapokrijuara që ose nuk e kanë krijuar ende ose përdorin një nga ueb-faqet ekzistuese. Sa i përket numrave të mediave sociale, 18 nga gjithsej 20 ministri kanë prezencën e tyre digjitale në të paktën një rrjet social, ndërsa zyrtarisht Qeveria është aktive me uebfaqen e saj, si dhe prezencë në të gjitha mediat sociale të analizuara.

Bojan Kordalov, komunikolog dhe kryetar i Institutit IDUEP, nga ana tjetër, thekson se pas më shumë se 15 vitesh përdorim aktiv, është e rëndësishme që politikanët të kuptojnë se mediat sociale nuk ekzistojnë dhe nuk përdoren vetëm për argëtim dhe vetëpromovim, por ato janë një segment i rëndësishëm në komunikimin e dyanshëm social politik.

"Tejkalojmë mbi 90-të për qind të qytetarëve tanë të cilët çdo ditë janë aktivë në internet dhe mbi dy të tretat të cilët janë aktiv në rrjetet sociale, ndërsa numri i shërbimeve publike të cilat mund të bëhen onlajn ose nga celulari ende numërohen pothuajse në gishta. Edhe kjo kohë e lëshuar është e domosdoshme menjëherë dhe me cilësi të kompensohet", theksoi Kordalov.

Gjithashtu, shton Instituti, krijimi i një aplikacioni celular apo aplikacionesh celulare për shërbime nga institucionet publike, me qëllim që çdo person i interesuar të mund të arrijë shërbimin e dëshiruar publik në një mënyrë edhe më të thjeshtë, si dhe të rrisë shkrim-leximin digjital duke marrë parasysh masivitetin e përdorimit në internet etj. telefonat inteligjentë.

"Është evidente prania më e dobët e institucioneve, përfshirë edhe zyrtarët publikë, në Instagram dhe veçanërisht në Tuiter. Kujtojmë se institucionet e paguara nga qytetarët nuk kanë zgjedhje nëse dhe ku do të jenë të pranishëm, por është e nevojshme të ndërtohet një strategji e zbatueshme për një prani profesionale në rrjetet sociale dhe platformat e tjera digjitale aktuale", përfundon IDUEP në hulumtimin e saj. sa/

Foto: Arkivi i MIA-s 

QËNDRONI TË LIDHUR