• e premte, 05 korrik 2024

Bojmacaliev: “Prolet” me parimin “i pari i ardhur, i pari i shërbyer” funksiononte, tani qytetarët nuk mund të caktojnë termin pas shtatë apo tetë ditë

Bojmacaliev: “Prolet” me parimin “i pari i ardhur, i pari i shërbyer” funksiononte, tani qytetarët nuk mund të caktojnë termin pas shtatë apo tetë ditë

22 shkurt 2024

Në një bisedë për TV21, zëvendësministri shtesë i Punëve të Brendshme Mitko Bojmacaliev, i pyetur për turmat që u krijuan gjatë gjithë procesit të nxjerrjes së dokumenteve personale, caktimit të takimeve, fotografimit dhe marrjes së tyre, ka shpjeguar se parimi i punës në pikën e fotografimit "Prolet" me parimin "i pari i ardhur, i pari i shërbyer" dhe i njëjti funksiononte.

“Ju e dini që nga tetori, nëntori hapëm pikën “Prolet”, e cila funksiononte pa termine telefonike me parimin “i pari i ardhur, i pari i shërbyer”. E hapëm atë pikë sepse në muajt korrik, gusht dhe shtator kishim një fenomen ku njerëzit bënin takime dhe nuk paraqiteshin në terminet e planifikuara. E hapëm atë pikë sepse në muajt korrik, gusht dhe shtator kishim një fenomen ku njerëzit bënin takime dhe nuk paraqiteshin në terminet e planifikuara. Nuk mund të vërtetohet nëse ishte i organizuar apo i motivuar politikisht. Atëherë kryesia e MPB-së, unë isha shef i kabinetit, ministri Spasovski, vendosi që të hapim një pikë për Shkupin, sepse pjesa tjetër e vendit është më shumë se 99% tashmë me dokumente të lëshuara, u hap pika “Prolet" me modelin "i pari i ardhur, i pari i shërbyer". Me ardhjen e ministrit të ri, ai vendosi se ishte një zgjidhje e tmerrshme, e anuloi dhe riktheu terminet telefonike, sot pas shtatë apo tetë ditësh qytetarët janë në pritje dhe nuk mund të përcaktojnë termin. Unë atëherë dhe tani e them publikisht se kam qenë kundër shfuqizimit të parimit "i pari i ardhur, i pari shërbyer" sepse ai ende e lëvizi punën dhe tani kemi një ngërç. Turmat më të mëdha ishin kur fillimisht mbi 170 mijë qytetarë erdhën papritmas kur kuptuan se disa politikanë po i gënjejnë me atë "asnjëherë veriore" dhe në fakt erdhën për të ndryshuar dokumentet e tyre. Më pas ka pasur një ose dy ditë bllokim në pritjen e dokumenteve që i kemi lëshuar brenda afatit të përcaktuar ligjor, kemi marrë edhe vendim që ato të dorëzohen në adresën e shtëpisë. Dhe siç informova një ditë më parë, 95% e atyre dokumenteve tashmë janë çuar në adresën e shtëpisë së tyre, njerëzit janë gjetur dhe kanë marrë dokumentet e tyre. Shkoni kontrolloni në MTV në pikën për lëshimin e dokumenteve personale se nuk ka turmë”, tha Bojmacaliev.

I pyetur se si po shkon tani procesi i caktimit të orarit, Bojmacaliev konfirmoi se qytetarët aktualisht ankohen se qendra e thirrjeve nuk funksionon dhe se çdo ditë ka kërkesa për kthimin e pikës në "Prolet" me funksionin "i pari i ardhur, i pari i shërbyer".

“Unë jam i mendimit se nuk funksionon kështu dhe se “Proleti” duhet të kthehet në mënyrën e funksionimit “i pari i ardhur, i pari i shërbyer”, sepse e kërkojnë qytetarët. Thjesht po përcjell reagimet e qytetarëve. Qendra e thirrjeve nuk funksionon sepse ka shumë telefonata dhe qytetarët presin shtatë, tetë orë për të marrë një telefonatë, ndryshe nga sa thoni  se kanë pritur nga shtatë, tetë orë”, ishte decid Bojmacaliev.

______________________________________________________________________________________________________

MIA këto tekste i publikon në formën integrale dhe origjinale dhe nuk mban përgjegjësi për përmbajtjen e tyre dhe as për mangësitë eventuale drejtshkrimore apo gabimet e shtypit.

Foto: MPB

QËNDRONI TË LIDHUR