• e premte, 05 dhjetor 2025

Kurt për MIA-n: Dhjetë destinacione të reja në sezonin e dimrit, po negociohen fluturime direkte me Danimarkën, Finlandën dhe Lindjen e Mesme

Kurt për MIA-n: Dhjetë destinacione të reja në sezonin e dimrit, po negociohen fluturime direkte me Danimarkën, Finlandën dhe Lindjen e Mesme

Shkup, 19 tetor 2025 (MIA) - Ekipi ynë për zhvillimin e rrjetit të itinerareve po negocion me linjat ajrore për të vendosur lidhje direkte ajrore me Danimarkën, Finlandën dhe Lindjen e Mesme. Nga tregjet ekzistuese në periudhën e ardhshme, do të përqendrohemi në lidhje më të madhe me Spanjën dhe Mbretërinë e Bashkuar, thotë Nexhat Kurti, Drejtor i Përgjithshëm i TAV Makedonia, në një intervistë për MIA-n.

Kurti njofton se dy aeroportet maqedonase do të lidhen me 10 destinacione të reja në sezonin e dimrit, i cili fillon në fund të tetorit dhe do të zgjasë deri në fund të marsit.

“Orari i fluturimeve dimërore për vitin 2025/26 për Aeroportin Ndërkombëtar të Shkupit përfshin fluturime të rregullta dhe çarter, përkatësisht 49 destinacione të rregullta të shërbyera nga 17 linja ajrore dhe 13 destinacione çarter të shërbyera nga një linjë ajrore”, informoi Drejtori i Përgjithshëm i TAV Makedonia.

Ai njoftoi se në fund të këtij muaji, TAV Makedonia dhe vendi do të prezantohen në dy panairet rrugore në Skandinavi, në Kopenhagë dhe Stokholm, si dhe në Azi, në Taipei, Seul dhe Tokio. Të dy ngjarjet organizohen në bashkëpunim me NAITM - Shoqatën Kombëtare për Turizëm Hyrës në Maqedoni, dhe prezantimet do t'u bëhen operatorëve turistikë në secilin prej këtyre qyteteve.

Çfarë do të sjellë orari dimëror i fluturimeve për pasagjerët maqedonas në aspektin e linjave ajrore dhe destinacioneve të reja?

Orari dimëror i fluturimeve, i cili hyn në fuqi më 26 tetor 2025, ofron mundësi të reja për pasagjerët, me një orar të pasur fluturimesh. Dy aeroportet maqedonase do të lidhen me 10 destinacione të reja në sezonin dimëror që fillon në fund të tetorit dhe do të zgjasë deri në fund të marsit, gjë që do të hapë gjithashtu dyer të reja drejt botës për të gjithë entuziastët e udhëtimeve.

Nëntë prej tyre do të operohen nga Wizz Air. Këto nëntë destinacione të reja të Wizz Air janë: nga Shkupi në Bari dhe Stokholm, nëpërmjet fluturimeve që do të fillojnë më 27 të këtij muaji; linja ajrore nga Ohri në Bazel do të fillojë gjithashtu në të njëjtën ditë. Më 28 tetor, kryeqyteti do të lidhet për herë të parë me Madridin, i cili është një nga destinacionet më të dëshiruara nga pasagjerët tanë. Po atë ditë, linja për në Larnaka kthehet në orarin e fluturimeve. Pastaj, nga 15 dhjetori - Shkupi do të lidhet për herë të parë me Pragën dhe ne jemi shumë të lumtur për këtë, sepse Praga ishte gjithashtu një nga destinacionet më të dëshiruara nga pasagjerët tanë. Linja për në Këln kthehet po atë ditë.

Nga 30 marsi 2026, dy aeroportet do të lidhen me tre destinacione të reja.

Nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit, Wizz Air rikthen linjën e rregullt për në Budapest, dhe po atë ditë linja ajrore hap një destinacion të ri pushimesh në Itali - Napoli, një destinacion për të cilin presim kërkesë shumë të lartë.

Më 30 mars 2026, Aeroporti i Ohrit do të lidhet me Milanon.

Destinacioni i dhjetë i ri është linja nga Shkupi në Gjenevë, të cilën EasyJet do ta kthejë më 3 nëntor.

Jam i bindur se të gjitha këto destinacione të reja do të jenë me rëndësi të madhe për pasagjerët tanë dhe se ata do t'i shijojnë secilën prej tyre, veçanërisht gjatë kësaj periudhe kur qytetet evropiane po përgatiten për tregjet e Krishtlindjeve dhe Vitit të Ri kur çdo qytet shndërrohet në një përrallë.

Gjithashtu, duke pasur parasysh faktin se të gjitha biletat e avionit për në destinacionet e reja janë tashmë në shitje në faqet e internetit të linjave ajrore, entuziastët e udhëtimit mund të planifikojnë udhëtimet e tyre të ardhshme në vitin 2026 që tani, duke kontrolluar opsionet më të mira për pushime, një fundjavë ose një vizitë të thjeshtë në një qytet të ri.

Sa linja ajrore dhe destinacione gjithsej do të ketë nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit dhe Aeroporti i Ohrit?

Orari i fluturimeve dimërore për vitin 2025/26 për Aeroportin Ndërkombëtar të Shkupit përfshin fluturime të planifikuara dhe çarter, pra 49 destinacione të planifikuara të shërbyera nga 17 linja ajrore dhe 13 destinacione çarter nga një linjë ajrore.

Përveç 10 destinacioneve të reja, të cilat do të jenë një rifreskim i vërtetë në këtë orar dimëror, nuk ka ndryshime të mëdha nga oraret e mëparshme dimërore.

Antalia dhe Stambolli mbeten vende ku do të fluturojnë më shumë se një linjë ajrore. Sun Express dhe Pegasus Airlines do të fluturojnë për në Antalia, ndërsa për në Stamboll - Turkish Airlines për në Aeroportin iGA dhe Pegasus dhe Ajet për në Aeroportin Sabiha Gokçen.

Nga Aeroporti në Ohër, gjatë sezonit dimëror 2025/26, do të ketë pesë destinacione të shërbyera nga tre linja ajrore.

Cilat janë planet e operatorit të aeroportit për zhvillimin e mëtejshëm të trafikut ajror në vend?

“TAV Makedonia po punon vazhdimisht në promovimin dhe zhvillimin e trafikut ajror, me qëllim që të sigurojë rritje dhe përmirësim të vazhdueshëm të shërbimeve për pasagjerët. Gjatë kësaj periudhe, ekipi ynë i zhvillimit të rrjetit të linjave po negocion me linjat ajrore për të vendosur lidhje ajrore direkte me Danimarkën, Finlandën dhe Lindjen e Mesme. Nga tregjet ekzistuese në periudhën e ardhshme, do të përqendrohemi në një lidhje më të madhe me Spanjën dhe Mbretërinë e Bashkuar.

Çfarë tregojnë analizat tuaja në lidhje me destinacionet që kërkojnë pasagjerët dhe çfarë mund të pritet në atë drejtim?

Pasagjerët e kënaqur me shërbimet tona janë misioni ynë kryesor që na ka udhëhequr për të gjitha këto 15 vjet, për aq kohë sa ekzistojmë në tregun maqedonas. Prandaj, mendimi i pasagjerëve është shumë i rëndësishëm për ne.

Kthimi i linjës Shkup - Barcelonë është vetëm një nga kërkesat e tyre që arritëm ta realizojmë. Përpjekjet tona për të përmbushur kërkesat e tyre rezultuan në rikthimin e linjës së shumëpritur.

Rastet janë të ngjashme për Madridin, Napolin, Pragën, Barin, si destinacione të reja dhe kthimin e Budapestit, Larnakës dhe Gjenevës. Të gjitha këto destinacione po rikthehen në bazë të kërkesave të pasagjerëve tanë. Këto kërkesa na vijnë vazhdimisht si operator aeroporti, por ne gjithashtu analizojmë tregun dhe potencialin për trafik ajror në një itinerar të caktuar, midis dy qyteteve.

Në komunikimin tonë me linjat ajrore, ne u tregojmë atyre potencialin për të filluar fluturime nga Shkupi dhe Ohri edhe në situata kur ata nuk mendonin se ky itinerar i veçantë mund të bëhej një "hit" i vërtetë. Paris-Orli u prezantua gjithashtu bazuar në analizën tonë të kërkesës.

Të gjitha analizat tona kanë treguar se ekziston një kërkesë e fortë për destinacione pushimi, prandaj përpjekjet tona janë të drejtuara vazhdimisht në atë drejtim, dhe itineraret e lartpërmendura janë rezultat i punës sonë.

Sigurisht, itineraret e reja të linjave ajrore me kosto të ulët për të cilat po flasim tani janë rezultat i bashkëpunimit dhe strategjisë së përbashkët të TAV Macedonia me Qeverinë dhe linjat ajrore me kosto të ulët. I siguroj pasagjerët se në të ardhmen do të vazhdojmë t'i dëgjojmë zërat e tyre, propozimet e tyre, sugjerimet e tyre dhe do të mbetemi të lidhur me kërkesat e tyre, sepse ato janë më të rëndësishmet për ne.

Në këtë kontekst, si e vlerësoni bashkëpunimin me sektorin e turizmit dhe çfarë konceptesh do të ofroni në të ardhmen?

Bashkëpunimi me sektorin vendas dhe atë global të turizmit është një pjesë e rëndësishme e funksionimit tonë. Në vitet e fundit, kemi qenë dëshmitarë të një hapjeje, besimi dhe interesash të përbashkëta në zhvillimin e turizmit. Aviacioni dhe turizmi janë të lidhur fort.

Ekipi ynë negociator është në kontakte të vazhdueshme dhe të rëndësishme që kontribuojnë në një dukshmëri më të madhe të Maqedonisë në hartën botërore të turizmit. Në këtë drejtim, drejt fundit të këtij muaji, TAV Makedonia dhe vendi do të prezantohen në dy roudshou në Skandinavi, konkretisht në Kopenhagen dhe Stokholm, si dhe në Azi, përkatësisht në Taipei, Seul dhe Tokio. Të dy ngjarjet organizohen në bashkëpunim me NAITM - Shoqatën Kombëtare për Turizmin Hyrës në Maqedoni, dhe prezantimet do t'u bëhen operatorëve turistikë në secilin prej këtyre qyteteve.

Qëllimi është të prezantohet puna e TAV Makedonia, ku sa më shumë njerëz të njihen me zhvillimin dhe suksesin e dy aeroporteve maqedonase, të cilat janë gjithmonë vizitorët tanë potencialë, dhe kështu të tërheqin sa më shumë turistë të jetë e mundur në Maqedoninë e Veriut.

Prandaj, besoj se duke punuar së bashku me të gjithë pjesëmarrësit në sektorin e turizmit, mund të ndërtojmë një ofertë turistike të njohur dhe konkurruese, e cila do të kontribuojë që vendi të bëhet një destinacion i njohur në botë.

Cilat janë investimet aktuale dhe të ardhshme për të forcuar kapacitetet e aeroporteve, veçanërisht për një konkurrueshmëri më të madhe krahasuar me aeroportet e tjera në rajon?

TAV Macedonia po punon vazhdimisht për forcimin e kapaciteteve të dy aeroporteve maqedonase, përmes investimeve të ndryshme. Aktualisht po punojmë në disa projekte të mëdha, njëri prej të cilëve është zgjerimi i pjesës së terminalit përpara kontrollit të pasaportave dhe sigurisë, një projekt që do të kontribuojë në një fluks më të shpejtë të pasagjerëve në çdo kohë të ditës.

Një projekt tjetër në të cilin po punojmë aktualisht është One Stop Shop i ri, një projekt i kompanisë sonë simotër BTA, i vendosur në zonën e nisjeve dhe i cili do të jetë një hapësirë ​​tjetër e mrekullueshme për pasagjerët.

Një investim veçanërisht i rëndësishëm që pritet të zbatohet në fillim të vitit të ardhshëm është instalimi i një skaneri të ri në pikën e kontrollit të sigurisë, i cili është në përputhje me standardet botërore dhe tashmë përdoret nga aeroportet më moderne të botës. Instalimi i kësaj pajisjeje është me rëndësi të madhe për ne, pasi do të shkurtojë dhe lehtësojë ndjeshëm procedurat e kontrollit të sigurisë, kontrollin e shpejtë dhe sigurinë si për pasagjerët ashtu edhe për aeroportin.

Lidhur me investimet e bëra tashmë, dua të theksoj se kemi investuar në pajisje të reja për platformën e aeroportit dhe gjithashtu kemi hapur një dyqan të ri pa taksa në ATU Duty Free Best Seller Shop.

Kemi rritur numrin e sporteleve nga 23 në 32, gjë që kontribuon në regjistrimin më të shpejtë dhe më efikas të pasagjerëve dhe bagazheve. Kohët e fundit kemi hapur një kënd të ri për fëmijë pranë hyrjeve, kemi instaluar dy kioska të reja interaktive informacioni në terminal dhe gjithashtu kemi instaluar pajisje karikimi dhe stacione pune me vende të rehatshme në të gjithë zonën e nisjeve me Wi-Fi falas, dhe kemi rinovuar të gjithë sinjalistikën në Aeroportin e Shkupit, për ta bërë më të lehtë për pasagjerët të lëvizin nga një vend në tjetrin ose të gjejnë atë që u nevojitet.

Sa pasagjerë janë transportuar që nga fillimi i vitit në të dy aeroportet dhe cilat janë pritjet për fundin e vitit? A ka ndonjë ndryshim në destinacionet kryesore të udhëtimit?

Jam shumë krenar që që nga fillimi i vitit, trendi pozitiv i rritjes së numrit të pasagjerëve në të dy aeroportet maqedonase vazhdon. Të dhënat e fundit statistikore nga TAV Makedonia tregojnë se Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit dhe Aeroporti i Ohrit kanë shërbyer gjithsej 2,585,096 pasagjerë në nëntë muajt e parë, që është një rritje prej 6 për qind krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Gjithashtu, ka një rritje në numrin e fluturimeve - me 3 për qind krahasuar me vitin e kaluar, d.m.th. të dy aeroportet kanë shërbyer 20,141 fluturime nga fillimi i vitit deri në shtator.

Vetëm në shtator, të dy aeroportet maqedonase kanë shërbyer 329,523 pasagjerë, që është 8 për qind më shumë krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, dhe janë realizuar 2,422 fluturime, që është 1 për qind më shumë se vitin e kaluar.

Analizat e ndara për dy aeroportet për periudhën nga janari deri në shtator tregojnë se 2,375,264 pasagjerë u transportuan përmes Aeroportit Ndërkombëtar të Shkupit, që është 5.4 për qind më shumë se vitin e kaluar, ndërsa Aeroporti i Shën Palit Apostull i Ohrit regjistroi një rritje dyshifrore prej 16.2 për qind me 209,832 pasagjerë të transportuar.

Stambolli është përsëri destinacioni më i frekuentuar nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit - duke përfshirë aeroportet IGA dhe Sabiha Gokçen me një pjesë tregu prej 16.9 përqind. Pas kësaj vijnë Bazel Mulhouse (6.1 për qind), Frankfurti (5.7 për qind), Cyrihu (4.6 për qind), Vjena (4.2 për qind), Mynih - Memmingen (4.1 për qind) dhe Dortmundi (4.1 për qind).

Pesë vendet kryesore me më shumë fluturime direkte janë Turqia (25.1 për qind pjesë tregu në trafikun total të pasagjerëve), Gjermania (24.7 për qind), Zvicra (10.9 për qind), Italia (5.2 për qind) dhe Austria (4.4 për qind).

Dua të theksoj se në periudhën e ardhshme, TAV Makedonia do të vazhdojë të punojë në hapjen e destinacioneve të reja dhe tërheqjen e linjave të reja ajrore, për një lidhje më të mirë të Maqedonisë me botën, si dhe për përmirësimin e shërbimeve tona aeroportuale.

Si ndikon politika e re që filloi më 12 tetor në lidhje me futjen e Sistemit të Hyrjes/Daljes (EES) të Bashkimit Evropian në udhëtime, a janë pasagjerët të informuar për rregullat dhe procedurat e reja dhe çfarë prisni për periudhën e ardhshme?

Kjo është një risi e rëndësishme e prezantuar nga Bashkimi Evropian, të cilën ne, si operator aeroporti, e respektojmë dhe për këtë arsye kemi filluar të shpërndajmë informacion për publikun në kohën e duhur, në mënyrë që pasagjerët tanë, përmes përmbajtjes informative dhe lidhjeve të dobishme nga institucionet kompetente, të mund të mbërrijnë në aeroportet tona të informuar dhe të udhëtojnë pa probleme.

Ky proces përgatitor i vazhdueshëm, që në praktikë do të thotë - marrja e të dhënave biometrike nga pasagjerët që mbërrijnë në aeroportet e BE-së, nuk ndikon në përgatitjen për nisjen e pasagjerëve tanë. Megjithatë, me zbatimin e plotë të këtij sistemi, i cili sipas informacionit aktual nga BE-ja, duhet të ndryshojë nga "EES" në "ETIAS" në tremujorin e fundit të vitit 2026, kjo do të thotë përgatitje shtesë para udhëtimit në BE, d.m.th. mbajtësit e pasaportave maqedonase do të duhet të plotësojnë një formular online të lëshuar nga një vend i BE-së dhe të paguajnë një tarifë të caktuar, të marrin një kod QR dhe ta tregojnë atë te autoritetet në të gjitha pikat kufitare, përfshirë aeroportet, para udhëtimit të tyre.

Sipas informacionit aktual nga BE-ja, kjo duhet të hyjë në fuqi nga tremujori i fundit i vitit 2026 dhe për këtë arsye ne do t'i përgatisim udhëtarët tanë duke i informuar ata në kohën e duhur. Ne gjithashtu besojmë se institucionet shtetërore kompetente do t'i informojnë qytetarët, siç kanë bërë tashmë për EES-në.

Udhëtarët mund të kontrollojnë informacionin e detajuar në lidhje me EES dhe ETIAS në burimin origjinal - faqen e internetit të BE-së, në lidhjet e mëposhtme - për EES: https://travel-europe.europa.eu/en/ees; për ETIAS: https://travel-europe.europa.eu/etias/about-etias/what-is-etias## dhe https://travel-europe.europa.eu/etias/how-to-apply/what-you-need-to-apply##.

Cilat janë sfidat kryesore për trafikun ajror në nivel global dhe cilat janë pritjet për periudhën e ardhshme, veçanërisht për kostot e udhëtimit?

Çmimet në rritje të energjisë, si dhe nevoja për infrastrukturë të vazhdueshme dhe përmirësime teknologjike, janë faktorë që ndikojnë drejtpërdrejt në kostot operative të aeroporteve. Për linjat ajrore - një faktor i rëndësishëm janë çmimet e karburantit. Për të gjitha bizneset e aviacionit, si për çdo biznes, faktori më i rëndësishëm janë njerëzit, punonjësit.

Si operator aeroporti dhe koncesionar i aeroporteve maqedonase, ne kemi një strategji afatgjatë për rritje të qëndrueshme të trafikut ajror dhe për zhvillim më të madh të aeroporteve maqedonase dhe aviacionit maqedonas në përgjithësi. Jemi të lumtur që Qeveria ka një ndjenjë për zhvillimin e trafikut ajror, prandaj i konsiderojmë vendimet e qeverisë në lidhje me aviacionin, të cilat nuk janë vetëm subvencione për linjat ajrore me kosto të ulët, si mbështetje të vazhdueshme drejt qëllimit tonë të përbashkët për t'i shndërruar aeroportet maqedonase në qendra rajonale të aviacionit.

Lidija Velkovska

foto: Aeroportet e TAV-it

 

 

QËNDRONI TË LIDHUR