• e shtunë, 23 nëntor 2024

Deri në fund të mandatit kushte për mësim në një ndërrim në të gjitha shkollat dhe angazhim të 3000 mësimdhënësve shtesë, paralajmëroi Janevska

Deri në fund të mandatit kushte për mësim në një ndërrim në të gjitha shkollat dhe angazhim të 3000 mësimdhënësve shtesë, paralajmëroi Janevska

Shkup, 7 tetor 2024 (MIA) – Kushte për mësim në një ndërrim dhe mësim tërë ditor do të mundësohen për të gjithë nxënësit deri në klasën e pestë deri në fund të mandatit – është plani i ministres së Arsimit dhe Shkencës Vesna Janevska. Nxënësit do të qëndrojnë në shkolla deri në orën 16:30, ndërsa për aktivitetet e tyre shtesë jashtë orëve të rregullta do të angazhohen mësimdhënës shtesë të cilët tani punojnë me vetëm disa nxënës në shkollat rajonale. 

Ministrja Janevska në konferencë për media me rastin e 100 ditëve Qeveri tha se bëhet fjalë për 3000 mësimdhënës me të cilët me riorganizimin e punës dhe me optimizim të shkollave nuk do të mbesin pa punë. 

Në llogaridhënie për një qind ditë të punës së Qeverisë ministrja informoi se në 140 shkolla “është futur mësim cilësor, ekonomik dhe efektiv në një ndërrim, ndërsa së shpejti numri do të rritet për 50”.

“Nuk ka kapacitete në vend për të nisur menjëherë mësimin në një ndërrim dhe gjithëditor në këtë moment. Por plani është aty ku ka, procesi të fillojë, dhe pothuajse kudo në brendësi të vendit, problem është Shkupi dhe disa shkolla të tjera në disa qytete më të mëdha”, tha Janevska.

Për këtë qëllim, me Bankën Botërore bëhet analizë se në cilat shkolla mund të fillojë mësim një ndërrim me rinovimin prej një deri 15 shkolla, ndërsa në disa komuna, si për shembull Çair dhe Aerodrom, do të nevojitet ndërtimi i shkollave. 

“Është i domosdoshëm arsimi në një ndërrim dhe tërë ditor në Maqedoni, fillimisht thashë deri në klasën e katërt, tani them deri në klasën e pestë, sepse dihet që nxënësit tanë janë shumë prapa bashkëmoshatarëve të tyre në Evropë. Tre vite e gjysmë duket se janë pas tyre, 900 orë më pak deri në moshën 15-vjeçare dhe janë në vendet e fundit të testimit PISA. Në të njëjtën kohë, Maqedonia ka 3000 mësimdhënës të tepërt, të cilët punojnë në paralele me nëntë, 12, 17 nxënës”, tha Janevska.

Për të riorganizuar punën e tyre është e nevojshme optimizimi i shkollave, pra transferimi i katër dhe pesë nxënësve nga shkollat ​​e rretheve në zonat rurale në shkollat ​​qendrore të zonave urbane së bashku me mësuesit. Siç tha ai, nuk është mirë që nxënësit të ndjekin mësimin në numër kaq të vogël sepse nuk shoqërohen, nuk kanë me kë të konkurrojnë dhe janë në një rreth të mbyllur pa marrë informacion modern.

“Duke pasur parasysh që emigracioni është shumë i madh në Maqedoni, dhe rezultatet e atyre që i kemi janë minimale, mendoj se mund t'i shfrytëzojmë këta 3000 mësues. Mos t'i largojmë nga puna dhe arsimimi ynë të jetë edhe më i keq, por t'i përdorim me angazhim shtesë, që të mos mbeten të papunë dhe të përmirësohet cilësia e arsimit. Në vend që të jenë në shkollë nga ora 8 deri në 11, fëmijët do të jenë në shkollë nga ora 8 deri në 16:30 dhe këta mësues që punonin me pesë deri në shtatë fëmijë, tani do të punojnë në një klasë normale prej 20 deri në 30 fëmijë, me shumë klasa të tjera nga ato në kurrikulën e detyrueshme – aktivitete jashtëshkollore, shërbim në bashkësi, lëndë me zgjedhje, aftësi dhe edukim teknik që fëmijët të marrin më shumë njohuri. Dhe e gjithë kjo do të llogaritet si një orë, por ata duhet ta mbajnë atë. Ata nuk do të shkojnë në shtëpi në 11, por do të punojnë me fëmijët”, tha Janevska.

Theksoi se shteti do të duhet të krijojë kushte për mësim në një ndërrim dhe tërëditor sepse, tha, kudo në botë punohet kështu dhe duhet të ketë aftësim nëse duam sukses dhe arsim cilësor. fc/

Fotografia: Arkivi i MIA-s 

 

QËNDRONI TË LIDHUR