• e premte, 11 tetor 2024

SHKFM: Kontrollorët janë në shënjestër për dënime të pabaza, për të kontrolluar faktet, Flightradar24 nuk është vegël relevante

SHKFM: Kontrollorët janë në shënjestër për dënime të pabaza, për të kontrolluar faktet, Flightradar24 nuk është vegël relevante

Shkup, 14 shtator 2024 (MIA) - Shoqata e Kontrollorëve të Fluturimeve të Maqedonisë (SHKFM) njoftoi sot në lidhje me ngjarjen e sigurisë në qiell mbi Shkup më 7 shtator, duke thënë se qëndron në mbrojtje të reputacionit kolektiv dhe profesionalizmit të kontrollorëve, të cilët, siç thekson, janë shënjestër e gjykimeve të pabazuara. Duke e shpallur këtë ngjarje “incident të rëndë”, Shoqata deklaron se, pa verifikuar faktet, nuk shkon në drejtim të sqarimit të drejtë dhe të vërtetë të çështjes.

Sipas SHKFM-së, me kohë është parashtruar kallëzim për ngjarjen e sigurisë nga ushtruesit të cilët kanë punuar në sektorin e prekur dhe u procedua nga njësia , shërbimet dhe institucionet relevante, të cilat më tej vepruan ndaj ngjarjes së denoncuar, në përputhje me procedurat ekzistuese juridike dhe asnjëherë nuk është bërë rast i fshehjes së ngjarjeve. Gjithashtu theksohet "se Flightradar24 nuk është vegël relevante për të dhënë një pozicion të saktë në kohë reale dhe si i tillë nuk duhet të përdoret për të nxjerrë konkluzione".

SHKFM në kumtesë bën të ditur se transporti ajror është sistem kompleks i përbërë nga njerëz, procedura dhe teknologji, të cilat bashkëpunojnë me njëra-tjetrën dhe veprojnë për të krijuar mënyrën më të sigurt të udhëtimit.

Shfaqja e ngjarjeve të sigurisë në aviacion, thekson Shoqata, është gjithmonë pasojë e një ndërveprimi kompleks të një numri faktorësh, të cilët veprojnë në mënyrë që mbingarkon sistemin e sigurisë dhe rezulton në epilog të padëshirueshëm. Për shkak të rëndësisë kritike të sigurisë në punë, kontrollori i fluturimit është profesion me nivel të lartë përgjegjësie. Kontrollorët maqedonas të fluturimit janë profesionistë të trajnuar siç duhet, të cilët me nivelin më të lartë të cilësisë shërbejnë një numër rekord fluturimesh, shpesh në kushte të rënda të motit, që veprojnë nën kompetencën e tyre për të arritur në mënyrë të sigurt dhe të rregullt në destinacionet e tyre. SHKFM qëndron në mbrojtje të reputacionit kolektiv dhe profesionalizmit të kontrollorëve, të cilët janë shënjestër e gjykimeve të pabazuara", thuhet në kumtesën.

 Vendosja e kulturës së drejtësisë në aviacion, shtohet në kumtesën, ka rezultuar në një standard të lartë sigurie, duke i bërë aksidentet dhe incidentet e aviacionit jashtëzakonisht të rralla, por ende jo plotësisht inekzistente dhe që ndodhin në vendin tonë, si dhe në Evropë dhe në botë. Miratimi i një qasjeje sistematike gjatë hulumtimit, në vend të fajësimit individual, është çelësi për forcimin e sigurisë së aviacionit.

 "Për ngjarjen e datës 7 shtator, me kohë është parashtruar kallëzim për ngjarjen e sigurisë nga ushtruesit që punonin në sektorin e prekur dhe u procedua nga njësitë, shërbimet dhe institucionet relevante, të cilat më tej veprojnë në ngjarjen e denoncuar, në përputhje me procedurat ekzistuese juridike. Asnjëherë nuk është bërë fjalë për fshehje të ngjarjeve. Duke e shpallur këtë ngjarje “incident serioz”, pa verifikuar me këtë rast faktet, nuk shkon në drejtim të sqarimit të drejtë dhe të vërtetë të rastit. Gjithashtu theksohet "se Flightradar24 nuk është vegël relevante për të dhënë një pozicion të saktë në kohë reale dhe si i tillë nuk duhet të përdoret për të nxjerrë konkluzione", bën të ditur SHKFM.

U bën thirrje mediave që raportojnë për këtë ngjarje, siç deklarojnë, të ruajnë nivelin e integritetit të gazetarisë dhe raportimit objektiv, të respektojnë rrjedhën e hetimit sipas normave dhe praktikave të përcaktuara në aviacion para se të publikojnë për tema të tilla të ndjeshme, si dhe të përmbahen nga bërja e komenteve paushale derisa të merren rezultatet zyrtare dhe përfundimtare. Përveç kësaj, apelojnë të shmangin përhapjen e spekulimeve dhe komenteve në lidhje me ngjarjen në mediat sociale, të cilat mund të keqinterpretohen. 

Pas raporteve të mediave se një përplasje e dy avionëve civilë u shmang në qiell mbi Shkup më 7 dhjetor, Agjencia e Aviacionit Civil konfirmoi për MIA-n se Ofruesi i Shërbimeve të Navigacionit M-NV ka denoncuar në mënyrë të rregullt një ngjarje të sigurisë dhe bënë të ditur se Agjencia do të vepronte ndaj saj.

Edhe Komiteti për Hetimin e Aksidenteve Ajrore dhe Incidenteve të Rënda (CINSIV) njoftoi se do të hapte hetim. Nga e hëna në M-NAV, siç paralajmëruan, në M-NAV do të bëjnë bisedimet e nevojshme, do të dëgjojnë regjistrimet e bisedave të kontrollorëve me pilotët e avionit dhe do të shikojnë regjistrimet. "Ne nuk e përcaktojmë fajin, por arsyen që çoi në incident të tillë. Ne gjithashtu do të kërkojmë deklarata nga pilotët e të dy avionëve përmes autoriteteve të tyre të aviacionit, kështu që ne do të informojmë publikun. Gjithçka tjetër për momentin do të jetë spekulim", tha kryetari i KINSIV Zoran Ilievski.

 Siç njoftoi Ofruesi i Shërbimeve të Navigacionit M-NAV, brenda afatit të përcaktuar, është dorëzuar raport mbi ngjarjen e sigurisë dhe është hapur hetim për të përcaktuar gjendjen faktike dhe arsyet.

M-NAV theksoi se ngjarje të tilla, si kudo tjetër në Evropë, raportohen dhe përpunohen gjithmonë në kohën e duhur nga të gjitha njësitë relevante.

 "Më 7 shtator, në orën 18.30, u dorëzua raport për një ngjarje të sigurisë brenda afatit të përcaktuar nga ushtruesit që kanë punuar në sektorin e prekur. Në përputhje me rregullat dhe procedurat e përcaktuara, aplikimi është regjistruar nga njësia IMS (Integrated Management Systems) dhe i është dorëzuar Agjencisë së Aviacionit Civil. Gjithashtu, në përputhje me procedurat në fuqi, është hapur hetim nga njësia IMS (Integrated Management Systems) për të përcaktuar gjendjen faktike dhe arsyet e ngjarjes. Dëshirojmë të theksojmë se ngjarje të tilla, si kudo tjetër në Evropë, raportohen dhe përpunohen gjithmonë me kohë nga të gjitha njësitë, shërbimet dhe institucionet relevante, në përputhje me procedurat ekzistuese ligjore, tha M-NAV në kumtesë.

Portali SDK.mk, duke iu referuar faqes së ndjekjes së fluturimit Fleitradar24, njoftoi se aeroplanët e Turkish Airlines dhe Sanexpress pothuajse u përplasën në qiell mbi Aeroportin Ndërkombëtar të Shkupit më 7 shtator në orën 18.32.

 

QËNDRONI TË LIDHUR