Punonjësit e Urologjisë për MIA-n: Ne mund të funksionojmë pa iPhone të rinj, por pacientët nuk mund të funksionojnë pa kondicionerë
- Të gjitha klinikat duhet ta ndjekin gjestin tonë, domethënë të heqin dorë nga subvencionet për sigurimin e telefonave të rinj celularë dhe t'i përdorin fondet për të blerë atë që u nevojitet për të përmirësuar kushtet për pacientët dhe për të kërkuar donacione. Pacientët janë të parët dhe ne jemi këtu për ta.
Shkup, 13 gusht 2025 (MIA)
Renata PEPELJUGOSKA
Të gjitha klinikat duhet ta ndjekin gjestin tonë, domethënë të heqin dorë nga subvencionet për sigurimin e telefonave të rinj celularë dhe t'i përdorin fondet për të blerë atë që u nevojitet për të përmirësuar kushtet për pacientët dhe për të kërkuar donacione. Pacientët janë të parët dhe ne jemi këtu për ta.
Këtë e theksoi sot për MIA-n, Klinika Universitare e Urologjisë, e cila ka rinovuar infrastrukturën spitalore, ka zbatuar projekte për përmirësimin e kushteve të punës, përmirësimin e shërbimeve mjekësore dhe rritjen e cilësisë së kujdesit ndaj pacientëve. Punonjësit e kësaj Klinike nuk i përdorën subvencionet nga një kompani e caktuar për t'u pajisur me telefona celularë të rinj, telefona zyrtarë, me vlerë prej 500,000 denarësh, por në vend të kësaj, me ato fonde blenë dy lavatriçe dhe 18 kondicionerë për të gjitha dhomat e spitalit. Ky akt, sipas menaxhmentit të Klinikës, është një angazhim thelbësor për të mirën e pacientëve.

Drejtori i Klinikës Universitare të Urologjisë, Bashkim Shabani, i tha MIA-s se në vend të telefonave të rinj celularë për 16 punonjës, ata vendosën të blejnë kondicionerë dhe lavatriçe nga e njëjta kompani.
“Duke pasur parasysh atë që në Klinikë gjatë verës bën shumë nxehtë dhe nuk ka kondicionerë për pacientët, vendosëm që të gjithë të hiqnim dorë nga telefonat celularë në mënyrë që të kishte kondicionerë dhe lavatriçe. Vërtet kishim nevojë të madhe si për lavatriçe ashtu edhe për kondicionerë. Ky është një gjest i mirë. Klinika i ka pasur këto përfitime për 20 vjet, por ndoshta nuk e kishin idenë më parë, dhe ne u ulëm së bashku, menduam për këtë dhe vendosëm t'i ripërdorim fondet në këtë mënyrë”, tha Dr. Shabani

Kur u pyet se cili ishte motivi i tyre, ai tha se motivi ishte se në periudhën e verës me temperatura mbi 40 gradë Celsius, pacientët në Klinikë ishin pa kondicionerë.
“Tani, me të hyrë në Klinikë, është e freskët, nuk e vëren se është vapë jashtë, të gjitha dhomat janë të kondicionuara dhe kanë TV LCD që janë donacion nga një kompani private. Kështu vendosëm për atë hap, i cili është një gjest i mirë për pacientët. Ndoshta do të kishim pasur ndonjë përfitim të vogël, por për ne ishte i parëndësishëm dhe vendosëm për atë hap, tha Dr. Shabani.
Kur u pyet se çfarë do t'u rekomandonte kolegëve të tij, drejtorëve të klinikave të tjera, ai tha se ata duhet të mendojnë ndonjëherë për shëndetin dhe kujdesin e pacientëve, në kuptimin e përmirësimit të tij. Ai shtoi se nuk do të ishte keq nëse do të vendosnin të ripërdornin disa përfitime që kanë klinikat e tjera për përmirësimin e kushteve të infrastrukturës në klinika dhe për kushte më të mira për pacientët.
Kryetari i Bordit Drejtues të Klinikës, Ognen Ivanovski, tha se ata janë përdorues të shërbimeve të një kompanie të caktuar dhe ato shërbime sjellin subvencione të caktuara vjetore.
“Praktikisht, ajo që bëmë ishte që hoqëm dorë nga subvencionet tona, këto janë telefona të rinj celularë, privilegje që i takojnë stafit menaxhues, por do të marrë 18 kondicionerë dhe lavatriçe në favorin tonl dhe të tyre në një farë mënyre. Ne do të vazhdojmë në këtë trend për të përmirësuar qëndrimin e pacientëve tanë”, tha Ivanovski.

Ai theksoi se ata janë përdorues të disa kompanive që ofrojnë subvencione vjetore që mund të përdoren në dobi të Klinikës.
“Është një qasje e re në menaxhimin e institucionit shëndetësor. Ideja erdhi thjesht, që kompania që ofron telefona celularë të ofrojë edhe kondicionerë, në vend që punonjësit të zgjedhin një iPhone 16 të ri, ata e mbajtën telefonin që kanë dhe i cili është në funksion dhe me subvencionet morën kondicionerë dhe lavatriçe. Kjo është një degë kirurgjikale, pacientë të operuar, është ngrohtë, plagët duhet të pastrohen, qelbëzimi është shumë i zakonshëm. Tani nuk është më kështu. Në çdo dhomë ka nga një televizor dhe së shpejti do të ketë lidhje televizive kabllore. Në shok-dhomë ka një ekran të lëvizshëm për pacientin për të ruajtur privatësinë e tij”, shtoi Ivanovski.
Kryeinfermierja e Klinikës, Violeta Stojanovska, tha se pas dy vitesh do të marrin përsëri subvencione të reja dhe se mund të bëjnë diçka tjetër.
Ajo tha se të gjithë ishin unanim në vendimin për të ripërdorur fondet dhe theksoi se pas dy vitesh përdorimi, një pajisje mobile është ende në përdorim, domethënë funksionon, nuk kishte arsye ta ndërronin me një të re dhe për këtë arsye vendosën t'i ripërdorin fondet për të mirën e përgjithshme të Klinikës.

“Pacientët janë të parët, ne jemi këtu për ta. Profesioni ynë lidhet me këtë. Më parë, kishim një donacion për dy kondicionerë që nuk kishin instalim dhe qëndronin si dekor. Në dhomat e tjera, në dhomat e spitalit, nuk kishte ajër të kondicionuar. Të tilla ishin kushtet. Tani ka pastrues ajri në çdo dhomë spitali. Nuk ka pjesë që nuk është rinovuar, deri në detajet më të vogla, deri në mure, deri në grilat e ventilimit, deri në detajet më të vogla janë ndryshuar dhe menduar që të duket kështu. Kemi një donacion tjetër në lidhje me një metodë të re për një pajisje BK për biopsi të prostatës dhe shuma për atë pajisje është 100,000 euro nga një donacion, dhe 100,000 nga llogaria jonë. Kemi shumë donacione në lidhje me karrocat, shtretërit e ekzaminimit, një EKG të re dhe pajisje të tjera“, shpjegoi Stojanovska.
Si drejtoresha, presidentja e Bordit të Drejtorëve ashtu edhe kryeinfermierja e Urologjisë janë unanimë në përfundimin se të gjitha këto aktivitete të zbatuara mund të zbatohen në të gjitha klinikat e tjera, por se kjo varet nga ekipet e tyre të menaxhimit. ls/