Nga dialogu në veprim: Ballkani Perëndimor i përkushtuar për përmirësimin e cilësisë së arsimit
- Sot në Shkup u mbajt një dialog strategjik rajonal "Nga të dhënat në veprim: Krijimi i zgjidhjeve të përbashkëta për arsim cilësor në Ballkanin Perëndimor", i organizuar nga UNICEF-i për Evropën dhe Azinë Qendrore në bashkëpunim me OECD-në dhe Komisionin Evropian, nën patronazhin e Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës së Maqedonisë së Veriut, në të cilin ekspertë dhe praktikues në fushën e arsimit dhe politikëbërës nga vendet e Ballkanit Perëndimor ranë dakord për prioritete të përbashkëta për forcimin e sistemeve arsimore dhe sigurimin e mësimit cilësor për çdo fëmijë.
Shkup, 5 nëntor 2025 (MIA) - Sot në Shkup u mbajt një dialog strategjik rajonal "Nga të dhënat në veprim: Krijimi i zgjidhjeve të përbashkëta për arsim cilësor në Ballkanin Perëndimor", i organizuar nga UNICEF-i për Evropën dhe Azinë Qendrore në bashkëpunim me OECD-në dhe Komisionin Evropian, nën patronazhin e Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës së Maqedonisë së Veriut, në të cilin ekspertë dhe praktikues në fushën e arsimit dhe politikëbërës nga vendet e Ballkanit Perëndimor ranë dakord për prioritete të përbashkëta për forcimin e sistemeve arsimore dhe sigurimin e mësimit cilësor për çdo fëmijë.
Siç kumtoi Zyra e UNICEF-it në Shkup, në hapje të ditës së parë, ministrja e Arsimit dhe Shkencës Vesna Janevska theksoi se rezultatet e testimit PISA tregojnë se duhet të punojmë në shumë aspekte njëkohësisht - nga forcimi i cilësisë së mësimdhënies dhe aktiviteteve jashtëshkollore, deri te mbështetja e mirëqenies së nxënësve dhe përgatitja për mënyrën se si testohen kompetencat e nxënësve.
Gjatë ngjarjes dy-ditore, përfaqësues nga Shqipëria, Bosnja e Hercegovina, Kosova, Maqedonia e Veriut, Mali i Zi dhe Serbia shqyrtuan të dhënat më të fundit, diskutuan për sfidat kombëtare dhe rajonale dhe punuan së bashku për të gjetur zgjidhje për të përmirësuar arsimin në Ballkanin Perëndimor.
"Ky dialog konfirmoi angazhimin tonë të përbashkët për t'i mundësuar çdo fëmije të mësojë dhe të ketë sukses", deklaroi Lesli Miller, përfaqësuese e UNICEF-it në Maqedoninë e Veriut. Duke u përqendruar në veprime konkrete dhe bashkëpunim rajonal, ne mund të ndërtojmë një sistem arsimor më të fortë dhe më gjithëpërfshirës për të gjithë fëmijët", tha Lesli Miller, përfaqësuese e UNICEF-it në Maqedoninë e Veriut.
Një nga rezultatet kryesore të dialogut ishte marrëveshja për të kapërcyer hendekun midis universiteteve dhe shkollave përmes reformës së arsimit fillestar të mësuesve, në mënyrë që mësuesit e rinj të jenë plotësisht të përgatitur për mësimdhënie dhe mësim bazuar në kompetenca. Pjesëmarrësit theksuan gjithashtu rëndësinë e forcimit të profesionit të mësuesit duke krijuar mundësi për zhvillim karriere bazuar në meritë", qëndron në kumtesën e UNICEF-it.
Shtesë, u theksua se reformat duhet të arrijnë në klasa – dhe jo vetëm në letër. Për ta arritur këtë, është e nevojshme të harmonizohen vlerësimet dhe programet mësimore dhe të krijohen kushte që mësuesit të mbështesin nxënësit në zotërimin e kompetencave dhe aftësive thelbësore për të ardhmen e tyre.
Nga UNICEF shtojnë se diskutimi pasqyroi ndërgjegjësimin në rritje për vlerën e të nxënit dhe bashkëpunimit të ndërsjellë, dhe me qëllim të vazhdimit të bashkëpunimit rajonal, u ra dakord të përgatitet një dokument i përbashkët teknik dhe analitik që do të shërbejë si udhëzues për reformat arsimore dhe strategjike në të gjithë Ballkanin Perëndimor. ls/
Foto: UNICEF