Mickoski për MIA-n: Jam gjithmonë i gatshëm të flas për çdo ide të pajtimit kombëtar
- Kryeministri Hristijan Mickoski në intervistën e Vitit të Ri për MIA-n thekson se është i gatshëm në çdo kohë të bisedojë me cilindo aktor politik që ka ndonjë ide që çon në pajtim kombëtar për interesat strategjike të shtetit.
- Post By Sara Ademi
- 09:53, 2 janar, 2025
Shkup, 2 janar 2025 (MIA) – Kryeministri Hristijan Mickoski në intervistën e Vitit të Ri për MIA-n thekson se është i gatshëm në çdo kohë të bisedojë me cilindo aktor politik që ka ndonjë ide që çon në pajtim kombëtar për interesat strategjike të shtetit.
Mickoski thekson se është mirë që ideja e një strategjie të përbashkët, të cilën ai vetë e bëri thirrje, dhe më pas partneri i koalicionit “ZNAM” (E DI) përmes Platformës së propozuar, por edhe lideri i opozitës Venko Filipçe duke propozuar një strategji ndërpartiake, është gjithnjë e më e pranishme dhe e vendosur në publik.
Ai deri më tani nuk ka komunikuar konkretisht me Filipçen për këtë temë, por, siç ka treguar, kanë takime të shpeshta dhe shkëmbejnë dënime, si dhe me politikanë të tjerë në Kuvend derisa janë duke u mbajtur pyetjet parlamentare.
“Ju kujtoj se në fjalimin tim që më 23 tetor - Dita e Organizatës së Brendshme Revolucionare Maqedonase, kam bërë thirrje për këtë lloj bashkimi që do të kulmojë me bashkëpunimin e përbashkët të aktorëve politikë dhe Akademisë së Shkencave dhe Arteve të Maqedonisë të krijojmë një strategji afatgjatë për disa dekada përpara, në mënyrë që të dimë se çfarë duhet të bëjmë dhe ku duhet të synojmë si vend. Është mirë që kjo është gjithnjë e më e pranishme në opinion, është mirë që zë një themel, ka rrënjën e vet dhe është mirë që të ketë debate të tilla në të cilat do të kemi bashkim kombëtar dhe e mirëpres atë. Natyrisht, unë jam gjithmonë i gatshëm të bisedoj me këdo që ka ndonjë ide apo propozim që nënkupton pajtim kombëtar, që të mos i kemi ato dallime të përditshme ad hominem politike”, theksoi Mickoski në një intervistë për MIA-n.
Me kryeministrin biseduam për muajt e parë të udhëheqjes së tij në Qeveri, për atë që është bërë dhe atë që ai e konsideron si suksesin më të madh në më shumë se gjashtë muajt e fundit. Ai thotë se ka pasur shumë suksese të vogla, të cilat me sa duket mund të mos kenë hyrë në syrin e qytetarëve, por në përgjithësi, nëse do të përmblidhte punën e qeverisë në këtë periudhë, do të vinte në pah stabilizimin e situatës dhe gradual afrimi në nivelin zero, që ai pret të ndodhë, si suksesi më i madh diku në pranverë rreth muajit mars/prill.
“Maqedonia nuk do të mund të zhvillohej ashtu siç duam, nëse nuk e stabilizonim situatën. Dhe kjo, për mendimin tim, ishte diçka që ishte sfida më e madhe, sepse këtu nuk do të jem subjektiv dhe nuk do të jap vlerësime, gjykimi i publikut ishte i tillë, tekstualisht shtatë vjet ishim prapa, fjalë për fjalë shtatë vjet ishim në një rënie të lirë por të sigurt. Më 8 maj, në zgjedhjet presidenciale dhe parlamentare, qytetarët folën me zë të lartë dhe zhurma e tyre ishte rezultat i politikave të gabuara që po ndiqeshin. Pra, kjo ishte një nga sfidat kryesore. Nuk dua të përmend këtu se llogaria e qeverisë, më 24 qershor, pak më shumë se gjashtë muaj më parë, ishte rreth 12 miliardë denarë në minus, pra sot jemi disa miliardë denarë në plus, që do të thotë se e kemi kthyer atë borxh, po punojmë për krijimin e një vlere të re. Pastaj ishte sfida e ribalancimit, samiti i NATO-s në Uashington, lufta që drejtuam jashtë vendit, lufta që drejtuam në Berlin, Bruksel, Uashington, Londër. Fjalë për fjalë kudo që shkuam për të rifituar pozicione që më parë ishin shitur ose humbur. Lufta në shtëpi? Lufta në shtëpi ishte shumë dinamike në fushën e sigurimit të likuiditetit në buxhet, fondeve në ekonomi që të rrisim pensionet, që të llogarisim në rritje të pagave të punonjësve të shëndetësisë, arsimit, subvencionet për pensionistët u vonuan. Për herë të parë K-15 u është paguar më shumë se 83 mijë administratorëve etj.”, theksoi Mickoski.
Marrëdhëniet në koalicionin qeveritar ai i vlerëson jashtëzakonisht cilësore, të nivelit të lartë dhe të gjitha keqkuptimet, siç thekson ai, kapërcehen me bisedë. Ai thotë se po ndërtohet besimi dhe ai proces vazhdon dhe për momentin është jashtëzakonisht i kënaqur me anëtarët e Qeverisë dhe nuk po mendon për ndonjë ndryshim kadrore.
Lidhur me tezat e BDI-së se me shfuqizimin e balancuesit, me futjen e Ligjit për gjuhët në rendin e ditës të seancës Kushtetuese, cenohen themelet e shtetit multietnik, por edhe Marrëveshja Kornizë thotë se, për fat të keq, partia që e paraqitur si një parti e gjelbër, liberale përsëri përpiqet të tërheqë vëmendjen e publikut përmes tensioneve etnike, përmes polarizimit.
"Ajo që më shqetëson më shumë është se ata disi kthehen nga vetja dhe e kuptojnë se ku e kanë gabim, sepse përditë po humbasin pozitat e tyre dhe ato të vogla që kishin me partnerët tanë strategjikë. Për shkak se kjo është retorika e tyre, mesazhi i tyre publik i largon më tej nga proceset demokratike dhe i vendos në shoqërinë e elementëve radikalë, të rrezikshëm për sigurinë në rajon. Dhe nuk është aq e thjeshtë. Nëse dikush mendon se me populizëm të zhveshur dhe me retorikë të përditshme përçarjesh dhe krijimit të tensioneve etnike, ndërsa motivi është të jesh në sy të publikut për të mundur të mbrohen disa procese të ndodhura në të kaluarën për të cilat ekziston dyshimi i arsyeshëm se ato procese janë të mbushura me krim dhe korrupsion, atëherë është vërtet problematike sepse nuk mund të bindin asnjë nga qytetarët maqedonas për atë që thonë sepse qytetarët maqedonas nuk e ndjejnë atë, por e dinë se ky grup për ta fshehur atë që ka të bëjë me dyshimet e bazuara për krim të kryer dhe korrupsion në të kaluarën përdor dhe keqpërdor këto lloj tema dhe për këtë arsye nuk ka përkrahje”, thotë Mickoski.
Lidhur me mbështetjen që kanë marrë nga BDI-ja për ligjet e shumicës prej dy të tretash, e cila është ende e nevojshme për disa reforma kyçe, Mickoski thekson se priste mbështetje nga të gjitha partitë, sidomos kur u votua për organizimin e administratës shtetërore. Ai thotë kudo se ndryshime të tilla nuk kërkojnë dy të tretat e shumicës, një riorganizim i tillë është një praktikë në fillim të mandatit të një qeverie, veçanërisht të një qeverie që ka fituar legjitimitet të fortë në zgjedhje. Por tek ne, vazhdon ai, kjo është Kushtetuta dhe disa nga partitë opozitare nuk na kanë përkrahur për të kërkuar alibi për lëvizjet e tyre politike të pasuksesshme në të kaluarën përmes politikës ditore, siç tha ai, ata janë njësoj si ne, çështje kohe është që ata të jenë në koalicion me BDI-në.
“Por ja tani po kalojnë javë, muaj, vite dhe do ta kuptojnë se tek ne nuk funksionon kjo”, thotë Mickoski, ndërsa për një koalicion të mundshëm me BDI-në e reformuar për zgjedhjet e ardhshme lokale, thekson se nuk përjashtohet mundësia që të bëjmë koalicion me cilëndo parti politike, por thekson se aktualisht kanë një koalicion të qëndrueshëm qeveritar dhe një marrëdhënie të ndershme mes partnerëve qeveritarë.
Në lidhje me atë nëse ka komunikim me liderin e BDI-së Ali Ahmeti dhe në dritën e zhvillimeve të fundit me arratisjen e ish-zëvendëskryeministrit Artan Grubi, i cili është i dyshuar në rastin e Lotarisë Shtetërore, ai thotë se ka marrëdhënie si me të gjithë të tjerët në kuadër të Kuvendit dhe pranisë së tij të rregullt në seancat për çështje parlamentare, por, siç tha ai, nuk kanë pasur një takim më thelbësor.
Për sa i përket krahasimeve mes arratisjeve të Grubit dhe Gruevskit dhe sa dështon sistemi përballë personave të profilit të lartë të dyshuar për korrupsion, publiku ka të drejtë kur kërkon ngjashmëri mes dy personave në fushën e përgjegjësisë para drejtësisë por edhe në hapat që vijojnë i shohim.
“Këtu nuk mund të them se është një problem tërësisht i sistemit. Këtu vendos më shumë ndikimin e faktorit njerëzor bashkë me problemet në sistem dhe këto nuk do të jenë rastet e fundit. Në të ardhmen do të ketë më shumë raste të tilla. Nëse dikush mendon se këto do të jenë të fundit, fatkeqësisht nuk do të jetë për shkak të institucioneve që janë partizuar, që janë pjesë e sistemit. Dhe do të thosha për shkak të detyrës së individëve ndaj disa pushtetarëve politikë, të cilët janë përgjegjës se pse ata individë e gjejnë veten në këtë sistem, ndaj në shenjë mirënjohjeje mundohen t'u qëndrojnë besnikë deri në fund. Por kjo jetë është një jetë e shtrenjtë. Ajo jetë është e pasigurt dhe është një jetë që nuk do t'ia uroja askujt nëse do të ishe i arratisur nga drejtësia diku larg familjes, jashtë përditshmërisë etj., që nuk mund të vini”, thekson Mickoski.
Në veçanti, për rastin e Grubit, ai thekson se më shumë e shqetëson fakti që siç u bë publike fillimisht, Ahmeti e dinte se ku ishte Grubi.
“Në një sistem që funksionon dhe shpresoj që ky i yni të funksionojë akoma, veçanërisht sistemi i prokurorisë gjyqësore, pavarësisht vlerësimit më të ulët nga qytetarët, është logjike që një person që di diçka, të ketë të dhëna apo informacione për vendndodhjen e të arratisurit nga drejtësinë e thërrasin, për të biseduar me të dhe për të dhënë atë informacion sepse Artan Grubi është i arratisur nga drejtësia. Nëse Ali Ahmeti ka informacione, prokuroria duhet ta thërrasë, ta kontaktojë dhe ta thërrasë për bisedë informative dhe të dëgjojë prej tij se ku ndodhet”, theksoi Mickoski.
Lidhur me pjesën më të madhe të veprimeve të prokurorisë së policisë në fushën e korrupsionit të lartë, krimit, celulës terroriste dhe nëse ai pret një epilog të shpejtë dhe efikas apo një përsëritje të së shkuarës dhe zvarritje të çështjeve, kryeministri thekson se gjithçka varet nga Qeveria dhe institucionet që janë nën autoritetin e qeverisë si pushtet ekzekutiv do t'i përfundojnë pa të meta dhe më pas organet e drejtësisë janë në rrugën e tyre.
“Është fakt që norma e garantuar me kushtetutë është prezumimi i pafajësisë, por edhe këto gjëra duhet të funksionojnë sipas një ecurie normale, që i takon institucioneve dhe autoriteteve ligjzbatuese të bëjnë hetime, të japin prova etj., dhe gjykatat të gjykojnë më tej nëse konstatojnë se provat janë të mjaftueshme për të nisur një proces. Pra, a do të zvarriten, a do të vijë drejtësia siç e presim të gjithë, kjo nuk varet nga pushteti ekzekutiv dhe qeveria. Është në dorën tonë që si institucione të sigurojmë të gjitha provat e nevojshme dhe t'i dorëzojmë në prokurori dhe drejtësi. Për më tepër, është gjyqësori ai që duhet ta udhëheqë procesin dhe ta përfundojë atë”, tha kryeministri.
Lidhur me reformat në sistemin gjyqësor, i cili ka një nivel të ulët besimi te qytetarët dhe nëse ai mbetet në pozitën e shpërbërjes së plotë të Këshillit Gjyqësor dhe Këshillit të Prokurorëve Publikë, Mickoski thotë se ky Këshill Gjyqësor siç është, mund të ketë ligjshmëri, por jo dhe legjitimitet mes qytetarëve.
“Ai mund të ketë ligjshmëri, por nuk ka legjitimitet sepse besueshmëria e tyre është shkatërruar, besimi ka një numër njëshifror të përqindjes, besimi është në nivelin më të ulët historik dhe ajo që është e rëndësishme është që nëse nuk ka ndërgjegjësim mes tyre të largohen vetë, atëherë duhet të marrim disa masa që ata të largohen. Por kjo nuk do të thotë që tani disa njerëz që e kanë sjellë këtë situate deri këtu, t'i zëvendësojmë me të tjerë që do ta vazhdojnë. Potenciali i personelit që duhet të freskojë këtë organ apo këtë institucion duhet të ketë realisht një synim dhe agjendë imponuese përpara, por edhe një memorie institucionale pas tij, pra kushdo që do të jetë duhet të ketë një biografi, peshë, sepse nëse zëvendësojmë njërin prej tyre me të tjerët, ndërsa zakonet dhe mënyra e sjelljes mbetet e njëjta, nuk kemi bërë asgjë. E njëjta gjë do të na ndodhë një ditë, do të ikim edhe ne, do të vijnë disa të tjerë etj. Sepse, kur të vijnë ato ndryshime, dhe kur të vijnë si rezultat i ndryshimit të Parlamentit në të cilin kjo Qeveri është shumicë, dhe nëse nuk ka ndryshime pozitive, atëherë ne do të jemi fajtorë dhe të gjithë do të thonë - ja, ata janë të njëjta, dhe ky nuk është qëllimi ynë. Ne nuk duam ta bëjmë këtë”, tha Mickoski.
Lidhur me akuzat e vazhdueshme se çdo qeveri po tenton të partizojë gjyqësorin dhe nëse një veting i plotë mund të jetë zgjidhja më e mirë pas shembullit të Shqipërisë, Mickoski thotë se mendon se nuk është kështu, se ne kemi ligje të shkëlqyera dhe është e nevojshme vetëm për të liruar prokurorët dhe gjykatat nga kufizimet partiake.
“Kjo që thoni ju është se ata nuk duhet të jenë në konvulsion dhe duhet t'u shërbejnë pushtetarëve partiakë apo ndonjë lloji tjetër pushtetarësh. Thjesht duhet t'i lirojmë dhe kështu ata do të fillojnë të sillen ashtu siç duhet, gjegjësisht të akuzojnë dhe të gjykojnë sipas ligjit dhe Kushtetutës”, thotë Mickoski.
Në lidhje me rastin e hapur nga Prokuroria për pretendimin e tij se si lider opozitar është ndjekur si organizator dhe financues i një organizate propolicore dhe deri ku është ai proces, Mickoski thotë se në interes të hetimeve nuk do të flasë për shumë detaje lidhur me këtë rast.
"Por ajo që më shqetëson është guximi me të cilin këto institucione, që duhet të kujdesen për sigurinë e shtetit, abuzojnë praktikisht me mekanizmat që kanë për të larë hesapet me liderët e opozitës, në rastin tim si kryetar i partisë më të madhe opozitare në atë kohë. Dhe këtu privatësia ime është shkelur plotësisht. Mendoj se në Maqedoni kjo nuk duhet të ndodhë më. Nëse duam të ecim përpara, nuk duhet të lejojmë instalime të tilla, do të thosha komunisto-bolshevike të kontaminojnë institucionet tona, veçanërisht ato institucione që duhet të merren me sigurinë e shtetit”, tha kryeministri.
Ai pret që ajo që do të vërtetohet nga hetimi i brendshëm të arrijë në Prokurori, të zbardhet në një proces gjyqësor dhe përgjegjësit të dalin para drejtësisë.
Ai mbetet i mendimit se nuk ka asgjë të diskutueshme në emërimin e Bojan Hristovskit për drejtor të Agjencisë të Sigurisë Kombëtare në dritën e zhvillimeve të fundit në Komisionin Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit, ku është vlerësuar diploma e Hristovskit dhe është kontestuar në publik se çështja është shqyrtuar nga Cveta Ristova, e cila si kryetare e KSHPK-së, Tatjana Dimitrovska, ka paraqitur kërkesë për përjashtim nga procedura në momentin e mbërritjes së ankesës me pretendime për dyshime për vlefshmërinë e diplomës nga Universiteti i Shkupit, e cila iu shpërnda në mënyrë elektronike.
“Edhe sot e kësaj dite, ende nuk mund ta kuptoj pse përpiqemi t'i vëmë hije një procesi të qartë. Diploma e tij ishte e kontestuar, përveç Toefel-it, u dëshmua se nuk kontestohet as njëra e as tjetra dhe tani përsëri temën që ka të bëjë me një institucion që ka të bëjë me sigurinë e shtetit e zvogëlojmë në politikë ditore. Dhe ky nuk është interes publik. Unë e kuptoj se çfarë është interesi publik, por nuk është interes publik. OK, pyetja u bë, pyetja u mbyll dhe tani në kërkim të një sensacioni me fuqinë për të krijuar skandale, këtë lloj debati publik po e bëjnë individë, jo të gjithë. Këtu në radhë të parë e kam parasysh sjelljen e papërgjegjshme të opozitës. Por në rregull. Nëse ata mendojnë kështu, ne nuk kemi pse të frikësohemi, jemi të gatshëm për debat public”, tha Mickoski.
Lidhur me rrugën e ardhshme të integrimit europian dhe mesazhet nga samiti i fundit në Bruksel, liderët europianë nuk e quajnë më procesin zgjerim, por ribashkim të Europës me këtë pjesë që mungon, që është Ballkani Perëndimor.
“Si kudo brenda dhe jashtë vendit, edhe unë mundohem t'i paraqes argumentet tona për të luftuar me argumentet e së vërtetës, ndjenjat që kanë qytetarët tanë maqedonas për gjithçka që ka ndodhur në të kaluarën që ne duhet të bëjmë. Pasiguria, për të ardhmen, sepse kemi përsëri pengesa dypalëshe, frikën e gjithë kësaj dhe pavarësisht asaj që mund të kemi bërë si asnjë komb që u bashkua me atë Bashkimin Evropian, ne ende nuk jemi as një milimetër më afër Bashkimit Evropian sesa pothuajse ishim. Para 20 vitesh kur e morëm statusin e kandidatit, dhe kjo nuk është se jemi aq të këqij, nuk bëjmë reforma etj, por më së shumti janë probleme bilaterale”, theksoi Mickoski dhe shton se sigurisht që kemi edhe probleme të brendshme, të cilat duhet të zgjidhen.
Ai thekson se reformat janë të nevojshme, por nuk guxon të lejohet bilateralizimi i procesit, pra problemet bilaterale duhet të jenë kriteri vendimtar nëse një vend do të ecë përpara apo jo, siç është rasti ynë.
Lidhur me atë se a ka mbështetje për amendamentet kushtetuese me efekt të vonuar apo ndoshta është në lojë ndonjë zgjidhje tjetër kreative, Mickoski thekson se nuk ka asnjë politikan shtetëror, person nga Brukseli apo nga bota që kur t'i tregohen argumentet dhe propozimi, të ketë thënë "jo".
“Të gjithë thonë - e drejtë, e arsyeshme, kaq. Fakti është se situata me fqinjin tonë lindor, mungesa e një qeverie, një qeverie stabile, faktorët vendimmarrës dhe gjithçka që ekziston atje e ndërlikojnë procesin dhe atëherë vendimi është zakonisht - e dini, Sofja nuk e pranon këtë. Dhe ne vazhdimisht argumentojmë se ai propozim nuk është në kundërshtim me përfundimet, ne përsërisim argumentet tona për gjithçka që ka ndodhur në të kaluarën, për gjithçka që presim të na ndodhë në të ardhmen, si mund t'u shpjegojmë tani qytetarëve tanë se duhet ndryshimi i Kushtetutës për këtë arsye, për shkak të këtij argumenti që duhet të hyjnë si element përbërës disa qindra bashkëqytetarë tanë që thonë se janë pjesë e komunitetit bullgar dhe dhjetëra mijëra bashkëqytetarë tanë në të kaluarën dhe qindra mijëra maqedonas në Bullgari nuk mund të themelojnë asnjë organizatë joqeveritare”, tha Mickoski.
Ai është i gatshëm të takohet me zyrtarë të lartë bullgarë në vitin 2025 për të shqyrtuar të gjitha mundësitë, por në të njëjtën kohë thotë se nuk do të kërkojë zgjidhje për çfarë do lloj çmimi, gjë që do ta vështirësojë edhe më shumë këtë proces për ne. Ai thotë se çdo marrëveshje duhet të ketë një fund të qartë dhe të parashikueshëm dhe për këtë po tentojnë të rinegociohet, që fillimi i procesit të jetë edhe fundi.
Për faktin se në BE vendimet merren me konsensus dhe se edhe vendet që i kanë përfunduar negociatat mund të përballen me bllokadë, Mickoski tha se është në rregull nëse bllokadat rrjedhin nga problemet reale.
“Gjithçka që filloi në kohën kur fqinji ynë jugor na bllokonte vazhdimisht si në NATO ashtu edhe në BE për shkak të një çështjeje dypalëshe, ajo ishte çështja e emrit etj., tani ngadalë por me siguri është bërë praktikë. Dhe këtu është problemi me vetë Bashkimin Evropian, mendoj më i madhi, sepse në vend që të shihen përvojat pozitive të së kaluarës, një përvojë e tillë pozitive ishte mosmarrëveshja midis Kroacisë dhe Sllovenisë, dhe në vend që këto mosmarrëveshje bilaterale të kryheshin në atë mënyrë, ajo që ndodhi këtu - bilateralizimi është bërë mjet, pra në vend që ne të bëhemi evropianë, evropianët janë bërë ballkanas dhe ky është problemi më i madh tani në vendin tonë. Praktikisht, procesi i negociatave të anëtarësimit është ballkanizuar. Në vend që të europianizojmë veten, procesi u ballkanizua për shkak të kësaj mënyre vendimmarrjeje. Për këtë arsye duhet të punojmë jashtë së bashku, por në të njëjtën kohë do të përsëris se prioriteti ynë duhet të jetë zgjidhja e detyrave të shtëpisë”, tha Mickoski.
Më datë 18 niset për në SHBA, ku ndër të tjera do të kërkojë mbështetje nga partneri strategjik për integrimin europian. Janë planifikuar shumë takime dhe biseda me drejtues të administratës në Uashington.
“Përveç Brukselit, Uashingtoni është një vend jashtëzakonisht i rëndësishëm për ne si vend dhe për ne si qeveri. Do të kem vërtet takime cilësore nga ajo që është rënë dakord deri më tani me drejtuesit e administratës në Uashington dhe pres të tërheq vëmendjen dhe ata do ta shohin Ballkanin me një sy tjetër. Së pari duhet të tërheqim vëmendjen rajonalisht, domethënë optika e Uashingtonit na shikon si një rajon, jo si një individ në atë rajon. Po, një individ i rëndësishëm, një udhëkryq natyror, zemra e Ballkanit, por gjithsesi nëse e shikojmë Ballkanin në tërësi, si rajon, atëherë përmes optikës së Uashingtonit mund t'i shohim gjërat më mirë dhe unë dua t'i paraqes të gjitha këto atje, cilat janë avantazhet që ne si një vend i vogël, një vend i bukur në zemër të Ballkanit i ofrojmë, por edhe cilat janë sfidat për rajonin”, tha Mickoski.
Sa i përket rritjes së pagës minimale, ai thotë se do të ndodhë në përputhje me rregulloret ligjore dhe do të jetë në nivel mbi 24 mijë denarë, ndërsa për kërkesat që ajo të arrijë në 450 deri në 500 euro, thotë se nëse punëdhënësit dhe punëtorët bien dakord për një rritje më të madhe ata mund të ndërhyjnë shumë lehtë ligjërisht dhe si Qeveri do ta pranojnë atë. Këtë çështje do ta hapin në Këshillin e ardhshëm Ekonomiko-Social, i cili do të mbahet gjatë këtij muaji.
Pavarësisht rekomandimeve të Këshillit Fiskal dhe Bankës Botërore për ngritjen e moshës së pensionit në 67 vjeç, ai pohon se një gjë e tillë nuk do të ndodhë. Nuk ka plan për rritje të tarifave të sigurimit pensional apo TVSH-së, që ishte edhe pjesë e rekomandimeve të Bankës Botërore.
“I qëndroj absolutisht këtij qëndrimi, askush nuk duhet të ketë dilemë këtu... Jemi të fokusuar në politika që do të nënkuptojnë uljen e ekonomisë gri, uljen e evazionit fiskal, më shumë para për të mbledhur në buxhet, njëkohësisht rritje ekonomike dhe më shumë para të arkëtuara ne atë mënyrë në buxhet se si mund t'i shërbejmë të gjitha këto, për të cilat për momentin më duhet të them se jemi absolutisht likuid, edhe pas një kohe të gjatë kemi pasur suficit në buxhet në një muaj, mendoj se ishte tetori, rreth 17 milionë eurosh, nuk ishin miliarda, ishin 200-300 milionë, kështu që është më e lehtë të godasësh në kurriz të qytetarëve. Nuk do ta bëjmë kurrë këtë, nëse nuk i shterojmë të gjitha mundësitë që kemi sepse kjo Qeveri është zgjedhur me besim të madh nga qytetarët dhe nuk duhet ta humbasë atë besim duke bërë politika dyfishe hipokrite, por politika të qëndrueshme, politika të parashikueshme dhe të parashikueshme dhe politikat afatgjata”, tha Mickoski.
Ky vit paralajmëron se do të jetë i një cilësie të jashtëzakonshme sa i përket tërheqjes së investimeve të huaja, janë duke negociuar me 15 kompani. Në modelin e tërheqjes bëhen ndryshime në fushën e dispozitave ligjore, të stimulimit, pra të mbështetjes së investimeve të huaja, por nuk do të ndryshojë në mënyrë dramatike nga ajo që ka ndodhur më parë, por thjesht, siç sqaron ai, ato po përpiqen të diversifikojnë atë portofol investimesh në degë që kanë një vlerë të shtuar të lartë.
“Por çfarë është e rëndësishme dhe çfarë duhet të jetë sfidë për ne kur e shohim ekonominë maqedonase në këtë segment pas 10, 15, 20 vitesh nga sot, sepse kjo mënyrë e tërheqjes së investimeve të huaja ka filluar më parë, do të thoja ndoshta rreth 20- vjet, tani ajo tashmë po i shterron mundësitë e saj, po arrin kulmin, do të thosha majën, dhe tani duhet të shohim se si do ta diversifikonim gjithë këtë, portofolin e plotë në të ardhmen dhe ku në të ardhmen e shohim ekonominë maqedonase dhe investimet e huaja direkte”, thotë Mickoski.
Sa i përket investimit historik për të cilin flet në periudhën e kaluar, ai thotë se janë në fazën përfundimtare të negociatave me një kompani nga një shtet shumë i fuqishëm anëtar i Bashkimit Evropian, me të cilin po negociojnë një investim prej 350... 360 milionë euro në fushën e teknologjisë së avancuar, pra në fushën e prodhimit me bateri.
Më poshtë video intervista e plotë për Vitin e Ri me kryeministrin Hristijan Mickoski:
Ana Cvetkovska
Foto: Darko Popov
Video dhe montazhi: Asllan Vishko dhe Vladimir Rabasoviq