• e hënë, 26 gusht 2024

Kushovski për MIA-n: Mungojnë 40 autobusë për të plotësuar itinerarin veror

Kushovski për MIA-n: Mungojnë 40 autobusë për të plotësuar itinerarin veror

Shkup, 17 gusht 2024 (MIA) - Drejtori i Ndërmarrjes së Qarkullimit Publik (NQP), Dragi Kushovski, në intervistë për MIA-n, konfirmoi se për momentin qarkullojnë numër i pamjaftueshëm i autobusëve për të plotësuar itinerarin e vozitjes dhe u bëri thirrje institucioneve t'u dalin në ndihmë për rinovimin e flotës së vozitjes së NQP-së.

Orari i vozitjes ndryshon në varësi të asaj se sa autobusë ka në dispozicion NQP në baza ditore, shprehet Kushovski, duke bërë të ditur se ndërmarrja përballet me mungesë prej 40 autobusësh për të plotësuar itinerarin veror të vozitjes. Për momentin, NQP ka rreth 190 autobusë, ndërsa duhen 235 autobusë për të plotësuar orarin veror të vozitjes.

"Shpresoj se institucionet do të gjejnë forcën për të ndihmuar NQP-në, sepse me këtë flotë nuk mund të mbulojmë linjën ekzistuese të orarit dimëror të vozitjes. Nuk jemi as afër mbulimit të atij orari dimëror të vozitjes. Jemi duke bërë disa optimizime brenda ndërmarrjes, nuk e di nëse do të kemi kohë të mjaftueshme për të filluar optimizimin e itinerareve dhe nuk e di nëse do të kemi kohë të mjaftueshme për t'i bërë ato deri më 1 shtator, sepse çdo optimizim i orarit duhet të kalojë përmes Këshillit të Qytetit të Shkupit", tha Kushovski.

I pyetur se pse ekranet në stacionet e autobusëve nuk tregojnë orarin e saktë, Kushovski thotë se në përputhje me aktet e brendshme, NQP nuk mund të bëjë ndryshimin e orarit.

"Nuk mundemi, në përputhje me aktet e brendshme, sepse orari përcaktohet përmes Këshillit të Qytetit të Shkupit dhe vetë NQP-ja nuk mund ta ndryshojë orarin. Mund të japë propozim në sektorin e qarkullimit në Qytetin e Shkupit dhe më pas në Këshillin në mënyrë që ai orar të pranohet. Jemi duke e bërë këtë për momentin, unë jam këtu vetëm për një muaj, por dua që të bëhet në mënyrë cilësore, që të mos bëhet vetëm që ne kemi bërë diçka që të mund ta japim propozimin më tej", tha Kushovski.

Drejtori pohon se të gjithë autobusët që funksionojnë janë teknikisht të saktë, i nënshtrohen inspektimit teknik çdo gjashtë muaj dhe kontrollohen rregullisht në bazat e NQP-së, por siç tha ai, flota është e vjetër më shumë se 13 vjet dhe në vazhdim mund të ndodhë çfarëdo defekti.

"Të gjithë autobusët i nënshtrohen inspektimi teknik çdo gjashtë muaj dhe gjërat themelore në bazat tona kontrollohen rregullisht. Por ne të gjithë jemi pjesëmarrës në qarkullimin dhe e dimë se me një flotë automjetesh 13 vjeçare e më shumë, aktualisht mund të na ndodhë çfarëdo defekti, në të cilin shoferët ndryshojnë çdo ditë dhe qarkullojnë shumë kilometra çdo ditë, dhe për këtë arsye them autobusë që aktualisht kanë defekte thelbësore, siç janë frenat, sipas informacionit tim që marr nga shërbimet, nuk lëshohen në qarkullim. Për një dritë ose një gërvishtje që ka ndodhur gjatë vozitjes, gjëra të tilla mund të ndodhin", tha Kushovski.

Lidhur me deklaratat e shoferëve të punësuar në NQP, se autobusët me defekt po lëshohen në qarkullim pavarësisht faktit që e denoncojnë defektin, Kushovski tha se nuk duhet të bëhen deklarata të njëpasnjëshme që janë të pakonfirmuara dhe u bëri thirrje të gjithë të punësuarve që kanë problem të kontaktojnë me të, sepse, siç tha ai, krijimi i imazhit të tillë në opinion nuk është në favor të askujt.

Lidhur me ngjarjen në QT “Mavrovasja”, kur një autobus i NQP-së goditi zhardinjerën, për të cilin shoferi pretendoi se aksidenti ndodhi për shkak të defektit për të cilin është paralajmëruar një kohë më të gjatë, Kushovski theksoi se kjo duhet t'i lihet hetimit, në të cilin janë të përfshirë, siç theksohet nga Prokuroria dhe Ministria e Brendshme, dhe i cili duhet të përcaktojë arsyet që çuan në atë aksident.

"Me përgjegjësi pohoj se nuk është e vërtetë që automjeti nga aksidenti në Mavrovë një javë më parë ka vozitur në linjën Vodno, ka vozitur në Vodno dy herë këtë vit, dhe atë, për periudhën pas Vitit të Ri kur frekuenca është pak më e lartë si mjet ndihmës më 2 maj. Kjo do të thotë se një javë më parë ai automjet që po voziste në Vodno nuk është i saktë. Le t'ia lëmë hetimit, aty është përfshirë edhe Prokuroria edhe Ministria e Brendshme dhe të shohim se cilat janë arsyet që çuan në atë aksident. A janë ato që janë bërë publike apo ndoshta do të dalin arsye të tjera", shprehet Kushovski.

Shumica e autobusëve, pohon drejtori, kanë kondicioner. Shprehet se ka numër të parëndësishëm autobusësh që janë në pritje të riparimit të kondicionerëve dhe ato, shton ai, qarkullojnë në orët e para të mëngjesit.

"Në pjesën më të madhe, mbi 90 për qind e autobusëve kanë kondicioner. Kemi disa autobusë për të cilët po presim që të riparohen kondicionerët, por ky është një numër i parëndësishëm dhe ata zakonisht lejohen të operojnë në orët e para të mëngjesit, derisa temperaturat nuk janë ende të larta, në mënyrë që të respektojmë të paktën një pjesë të orarit", tha drejtori.

Lidhur me paralajmërimet e kryeministrit Hristijan Mickoski se do të shqyrtojë mundësinë e heqjes së kompetencave të ndërmarrjeve publike nën juridiksionin e Qytetit të Shkupit dhe zgjidhjen e problemeve të transportit publik të qytetit, Kushovski tha se këto ishin probleme të trashëguara dhe se "duhej të hiqeshin nga një pikë".

"Problemet nuk janë nga tani, ato janë probleme të trashëguara dhe nuk janë të trashëguara nga para një viti, dy, apo tre vjet më parë, por nga një kohë e gjatë më parë. Nuk ka pasur rinovim në kohë të flotës së vetë ndërmarrjes, është punuar ashtu siç është punuar dhe shohim se ku ka çuar kjo. Qëllimi ynë është që të paktën t'i ndalojmë këto gjëra dhe të mos fundosemi, por të fillojmë të ngjitemi pak nga pak", shprehet Kushovski.

I pyetur se si NQP mund të arrijë vetë-qëndrueshmërinë, drejtori theksoi se institucionet duhet të plotësojnë kërkesat për rinovimin e flotës, ndërsa me mirëmbajtjen e shtëpisë dhe punën e përgjegjshme, NQP do të jetë në gjendje të servisojë detyrimet në mënyrë të vazhdueshme.

Ndërmarrja ka detyrimet e veta, shtoi ai, por edhe kërkesat e veta nga institucionet dhe ndërmarrjet private që duhet të paguhen rregullisht në mënyrë që kompania të funksionojë.

"NQP ka detyrime, por ka edhe kërkesa si nga institucionet ashtu edhe nga ndërmarrjet private, këtu duhet të arkëtohen kërkesat tona, që të fillojmë të paguhen rregullisht në mënyrë që të mund të funksionojmë vetë. Një pjesë e madhe e servisimit të detyrimeve tona janë të ardhurat nga vetë ndërmarrja, të cilat duhet t'i rrisim dhe po punojmë për t'i rritur ato", nënvizoi Kushovski.

Ai u bëri thirrje qytetarëve të paguajnë një biletë kur përdorin transportin publik, ndërsa ata që tashmë i kanë duhet t'i vërtetojnë biletat e tyre.

"Unë u bëj thirrje qytetarëve për ndërgjegjësimin e tyre se ata duhet të paguajnë biletat e tyre në autobusë gjatë vozitjes dhe t'i vërtetojnë ata që kanë bileta, pavarësisht nëse janë falas apo të paguara për të bërë vërtetime, ndërsa ata që nuk i kanë të blejnë biletë," tha Kushovski.

Andreja Risteski

Foto: Darko Popov

Video: Asllan Vishko

 

QËNDRONI TË LIDHUR