Hamidi: M-NAV nuk i përdor paratë nga buxheti i RMV-së as për paga e as për investime kapitale
Shkup, 17 nëntor 2022 (MIA) - Drejtori i M-Nav Fahrudin Hamidi në brifingun e sotëm, duke iu referuar aferës “Parazitët” të publikuar nga opozita e VMRO-DPMNE-së dhe duke iu referuar edhe pagave të punëtorëve në shoqërinë aksionare, theksoi se paratë nga Buxheti nuk i përdorin as për paga e as për investime kapitale, ndërsa theksoi se pagat formohen sipas kompleksitetit të aktivitetit, si edhe për të parandaluar “ikjen e trurit”. M-NAV financohet nga fondet e marra nga Jurokontrol.
„Puna e kontrolluesit është shumë delikate. Duhen më shumë se tre deri në pesë vjet për të krijuar një staf si kontrollues i trafikut ajror dhe gjithsej janë shpenzuar 100 deri në 150 mijë euro për një kontrollues të trafikut ajror dhe ai personel është gjithmonë në shënjestër, por fatkeqësisht, gjëra të tilla ndodhin në vende dhe në profesione të tjera, për largimin apo ikjen e personelit. Kjo është arsyeja pse jemi të detyruar dhe jemi të lumtur ta bëjmë këtë në përputhje me të gjitha standardet me Jurokontrolin dhe në përputhje me marrëveshjen kolektive, të nënshkruar me të tre organizatat sindikale në M-NAV, për të dhënë sasinë minimale të të ardhurave që marrim për fluturimet dhe shërbimet e terminalit në M-NAV dhe 68 për qind të gjithë kësaj përdoren për pagat“, tha Hamidi.
Ai theksoi se gjatë krizës së koronës SH.A.-ja ishte në gjendje të vështirë financiare për shkak të numrit jashtëzakonisht të reduktuar të fluturimeve. Më pas iu drejtuan Qeverisë, por nuk morën asnjë ndihmë. Për këtë arsye, ata kanë vendosur që të ulin pagat e punonjësve për 30 për qind, derisa situata të kthehet nën kontroll. Hamidi, duke folur për shumën e pagës së tij, e cila është publikuar në aferën “parazit”, tha se në atë pagë ka një shtesë prej 30 për qind, sepse po i kthejnë shumat që i janë marrë gjatë krizës.
Ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoja Boçvarski në janar të këtij viti në M-NAV deklaroi se do të jepen 11 milionë euro për një sistem të ri navigimi në shoqërinë aksionare, por sot drejtori Hamidi tha se nuk bëhet fjalë për paratë e shtetit, por që kanë marrë një kredi nga BERZH për këtë investim.
“Nga e gjithë historia e ekzistencës së M-NAV-it dhe më parë me Agjencinë e Aviacionit Civil kur ishim bashkë, të gjitha investimet kapitale janë servisuar nga këto pjesë financiare që marrim. Ne kemi servisuar tre kredi përmes BERZH-it, tani është e katërta dhe theksojmë se nuk kemi marrë asnjë denar nga Qeveria për faktin se Qeveria krijoi, një subjekt të tillë si M-NAV për të funksionuar dhe që të shërbejë të gjitha detyrimet e saj mbi bazën e vetëfinancimit që ka. Është e njëjta gjë në rajon, kështu që nuk është vetëm për ne në Maqedoni, por edhe për Serbinë, Malin e Zi, Bosnjë-Hercegovinën etj, por edhe në Evropë”, theksoi Hamidi.
Ai shtoi se shpresojnë të punojnë me sistemin e ri të navigimit nga viti i ardhshëm.
“Do të punojmë me një sistem të ri, besoj nga viti i ardhshëm kur do të vendoset. Kjo do të thotë që me sistemin e ri do të rrisim kapacitetet 25 deri në 30 për qind. Kjo do të thotë se do të jetë më të sigurt, jo se tani nuk jemi të sigurt, mos më keqkuptoni, por ky sistem do të jetë edhe më i sigurt, do të kemi edhe më shumë mjete për të rritur kapacitetin tonë operacional - në vend të 36 avionëve në orë që ne operojmë nga një sektor, por shpesh gjatë verës kemi tre sektorë, që do të thotë mbi 90 avionë në orë, me sistemin e ri do të marrim një kapacitet ku do të punojmë me më shumë se 45 avionë në orë”, tha Hamidi.
Drejtori tregoi se trafiku ajror, krahasuar me vitin 2019, para krizës së koronës, është rritur me 4.5 për qind.
Duke iu referuar spekulimeve për konkursin për kontrollorë të trafikut ajror, ai ka theksuar se e gjithë procedura ka përfunduar mirë dhe sërish ka mohuar të gjitha spekulimet për “lidhje partiake” gjatë përzgjedhjes.
“E përfunduam ashtu siç duhet të gjithë procedurën brenda afatit dhe dje nënshkruam kontratat e punës për tetë studentët që janë renditur si më të mirët. Nga kompania daneze e përzgjedhur përmes një tenderi ndërkombëtar morëm një përgjigje se do të fillojë trajnimin në fund të këtij muaji. Ju uroj suksese studentëve të rinj dhe besoj se do të kemi një staf të mrekullueshëm ashtu si edhe stafi që kemi në M-NAV dhe do të kemi një histori suksesi në vitet e ardhshme me një sistem të ri, me staf të ri, me kapacitete të reja dhe qielli i sigurt mbi Maqedoni do të jenë gjithmonë paradigma jonë”, tha Hamidi.
Ai shtoi se për shkak të problemit të "ikjes së trurit", ata vendosën që të gjithë punonjësit e rinj të nënshkruajnë një kontratë që i detyron ata të punojnë për M-NAV për 10 vjet.