0_Maqedoni.Portal0_Web_AktualeShoqëriVideo deklaratë

Në SOS telefonin e “Megjashit” vitin e kaluar 113 thirrje, nuk ka thirrje nga fëmijët

Në SOS telefonin pranë Ambasadës së parë për fëmijë në botë "Megjashi" vitin e kaluar janë regjistruar 113 thirrje, që është më shumë se vitin e kaluar dhe ka trend të rritjes. Më shpesh në telefon paraqiten të rritur dhe nuk ka thirrje prej fëmijëve. Kjo është tregues se duhet të punohet më intensivisht në inkurajimin e fëmijëve që të paraqiten.

Shkup, 19 shkurt 2020 (MIA) – Në SOS telefonin pranë Ambasadës së parë për fëmijë në botë “Megjashi” vitin e kaluar janë regjistruar 113 thirrje, që është më shumë se vitin e kaluar dhe ka trend të rritjes. Më shpesh në telefon paraqiten të rritur dhe nuk ka thirrje prej fëmijëve. Kjo është tregues se duhet të punohet më intensivisht në inkurajimin e fëmijëve që të paraqiten.

Këtë sot në konferencë për media e theksoi koordinatorja e SOS telefonit, Jordanka Çerepnalkova Trajkoska, e cila tha se nga 113 thirrje 69 për qind ishin nga shtatori deri në nëntor të vitit të kaluar, dhe 34 për qind e të gjitha rasteve të regjistruara ishin në shtator, për shkak të problemit që ishte aktuale, dhe ai ishte mos regjistrimi i fëmijëve në klasë të parë për shkak mospranimit të vaksinës të obligueshme  MRP që ishte rezultat i vendimit të qeverisë për shkak të epidemisë së fruthit.

“Mendojmë të krijojmë koordinim midis të gjithë neve të interesuar dhe të gjithëve që kontribuojnë në mirëqenien e fëmijëve, sepse edhe nëpër shkolla, shtëpitë shëndetësore dhe qendra, pra të gjithë ata që kanë një lidhje të drejtpërdrejtë ose indirekte interesi është fëmija. Jemi duke filluar një nismë të tillë për të parë kush mund të kontribuojë më mirë në atë sistem. Problemi është më i thellë, duhet t’i qasemi më ndryshe. SOS është vetëm një mjet”, tha Çerepnalkova Trajkoska në prezantimin e raportit vjetor për punën e telefonit SOS.

Duke iu përgjigjur pyetjeve të gazetarëve, ajo tha se përqindja e arritjes së efikasitetit në zgjidhjen e problemeve është e ulët dhe theksoi ndoshta duhet  të punojnë më intensivisht në mënyrë që me një telefonatë, thirrje ose ndërhyrje të mund të zgjidhet rasti i cili mund të zgjasë më shumë dhe janë përfshirë më shumë palë të interesuara, ndërsa duhet të përfshihen në mënyrë më sistematike dhe më sistematike. Sqaroi se institucionet u përgjigjen thirrjeve të tyre.

Kryetari i Ambasadës së parë për fëmijë në botë “Megjashi”, Dragi Zmijanac tha se fëmijët nuk thërrasin në telefon për shkak se nuk kanë besim se institucionet do të veprojnë në mënyrë përkatëse dhe shpesh pas thirrjeve të tyre apo shkresave ndodh që institucionet atëherë madje të vendosen në funksion të mbrojtjes së fëmijëve dhe të drejtave të tyre.

Shtoi se pesë shkeljet më të shpeshta të të drejtave të fëmijëve sipas kategorisë së problemit me të cilin ka të bëjë thirrja janë varfëria fëmijërore (25 për qind), e drejta e arsimit (19 për qind), takimi me të dy prindërit (11 për qind), dhuna familjare ( shtatë për qind) dhe dhuna në institucionet edukative-arsimore (gjashtë për qind). sn/

Меѓаши – Годишен извештај

Posted by MИА.mk on Среда, 19 февруари 2020

Провери го и ова

Close
Back to top button
Close
Close