E përzgjedhur

Biçikletat elektrike “mund të ndihmojnë njerëzit të rikthehen në punë”

Biçikletat elektrike mund të zvogëlojnë emetimet e gazrave të dëmshme  dhe t'u ofrojë punëtorëve një mënyrë për t'u rikthyer në punë gjatë koronavirusit, zbulon një studim i ri.

21 maj 2020

BBC

Biçikletat elektrike mund të zvogëlojnë emetimet e gazrave të dëmshme  dhe t’u ofrojë punëtorëve një mënyrë për t’u rikthyer në punë gjatë koronavirusit, zbulon një studim i ri.

Nëse e-biçikletat përdoren në Mbretërinë e Bashkuar, si edhe në shumë qytete evropiane, kjo do të zvogëlojë bllokimin, përmirësimin e lëvizshmërisë dhe zvogëlimin e CO2, citohet në studim.

Në të  citohet se Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar nuk e ka kuptuar ende rëndësinë strategjike të e-biçikletave – biçikleta me motore elektrike.

Ndikimi më i madh do të jetë në zonat me transport të dobët publik, thuhet në dokument. Kjo për shkak se një gamë e gjerë njerëzish do të jetë në gjendje të përdorë  biçikleta elektronike.

Hulumtimi vjen nga Qendra për Hulumtim mbi Zgjidhjet e Kërkesave të Energjisë (Kreds) me seli në Oksford.

Studiuesit thonë se në Danimarkë, ku çiklizmi është inkurajuar fuqishëm për dekada, shtigjet e biçikletave elektronike tashmë lidhin qytetet me qytete dhe fshatra.

Hulumtimi vjen në një kohë kur ministrat janë të dëshpëruar për zgjidhje që do të lejojnë njerëzit të shkojnë në punë pa kompromentuar shëndetin publik, por edhe pa rritur emetimet e karbonit.

Deri më tani, fokusi kryesor ka qenë në tërheqjen e njerëzve në qendrat e qytetit, ku po futen korsitë e biçikletave.

Por në dokumentin e Creds thuhet se biçikletat elektronike mund të jenë veçanërisht të efektshme në zona ekonomikisht të rrezikuara ku njerëzit nuk mund të përballojnë shpenzimet e  veturave dhe shërbimet e autobusëve janë të këqia.

Kjo mund të jetë në zona periferike ose gjysëm-rurale.

Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar thuhet se ka gjetur mënyra për të inkurajuar përdorimin e biçikletave elektronike.

“Biçikletat elektronike na japin një mundësi të re emocionuese për të zvogëluar përdorimin e energjisë dhe emetimet e karbonit,”, thotë profesor Nik Ejre nga Kreds për Bi-Bi-Si- Njuz.

“Ata duhet të jenë pjesë e planit për investimin më të madh që na nevojitet në transport për t’i bërë njerëzit të lëvizin përsëri në mënyrë të sigurtë në mënyra që janë të qëndrueshme ekonomikisht dhe nga aspekti i ruajtjes së  mjedisit.

Kritikët mund të argumentojnë se krijimi i një rrjeti të madh të korsive të biçikletave elektronike do të ishte i shtrenjtë dhe nganjëherë i pamundur.

Do të ketë gjithashtu probleme me vjedhjen e biçikletave – dhe me kulturën në vendet ku ka pak histori çiklizmi.

Profesori  Ejre tha: “Ne e dimë që çiklizmi varet nga kultura. “Ka shumë më shumë çiklizëm në Oksford sesa në Lids, për shembull.”

“Kjo është pjesërisht kështu sepse Lids është më i madh dhe më kodrinor, por pjesërisht edhe sepse në Oksford çiklizmi është diçka që ne e praktikojmë.

“(Por) javët e fundit na kanë treguar se ka shumë më tepër aftësi për njerëzit që të ndryshojnë nga sa kemi menduar më parë.”

Disa planifikues besojnë se Britania është në prag të një revolucioni në transportin urban.

Qeveria aktualisht është duke u konsultuar me opinionin për përdorimin e skuterëve elektrikë në rrugët e Britanisë së Madhe.

Sidoqoftë, shumë organizata, nga këmbësorët tek shoferët, kanë shprehur frikë për rreziqet e mundshme të skuterëve elektronikë, qoftë në trotuar apo në rrugë.

Таг
Back to top button
Close
Close